آغاز مجدد واکسیناسیون کرونا در اهواز از ۳۰ مرداد

تاریخ انتشار: جمعه 29 مرداد 1400 | 12:29 ب.ظ
آغاز مجدد واکسیناسیون کرونا در اهواز از ۳۰ مرداد امراله مردانی پنجشنبه شب در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: در ۲ روز اخیر به علت استقبال خوب مردم از واکسیناسیون و کاهش سن گروه‌های هدف، با کمبود واکسن مواجه بودیم اما از روز شنبه مجددا روند واکسیناسیون آغاز خواهد شد. وی افزود: افراد متولد سال ۶۲ و قبل از آن (۳۸ سال به بالا) […]

امراله مردانی پنجشنبه شب در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: در ۲ روز اخیر به علت استقبال خوب مردم از واکسیناسیون و کاهش سن گروه‌های هدف، با کمبود واکسن مواجه بودیم اما از روز شنبه مجددا روند واکسیناسیون آغاز خواهد شد.

وی افزود: افراد متولد سال ۶۲ و قبل از آن (۳۸ سال به بالا) ، گروه های شغلی هدف و افرادی که نوبت دوم واکسن‌شان فرا رسیده می توانند از روز شنبه نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند.

دبیر شورای سلامت اهواز گفت: همچنان روند بیماری در اهواز افزایشی است و روزانه به طور میانگین یک هزار و ۹۰۰ بیمار به مراکز منتخب شرق اهواز مراجعه می‌کنند که این آمار نگران کننده است.

وی به فرایند تست گیری کرونا در شهرستان اهواز اشاره کرد و افزود: حدود ۱۰ مرکز نمونه‌گیری فرایند تست گیری در اهواز را انجام می دهند که از ساعت هشت صبح تا هشت شب فعال هستند.

مردانی با اشاره به اینکه واجدان شرایط برای تزریق واکسن به هیچ وجه به مراکز بهداشتی مراجعه نکنند گفت: اکنون در هر منطقه اهواز یک پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا دایر شده که از ساعت هشت صبح تا ۶ عصر پذیرای شهروندان برای واکسیناسیون هستند.

به گزارش کشاورزی پرس  در حال حاضر ۱۲ پایگاه تجمیعی واکسیناسیون در اهواز فعال هستند.

اکنون ۲۰ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۲ شهرستان نارنجی و پنج شهرستان زرد کرونایی هستند.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار