نماینده ولی فقیه در خوزستان:

پنج برنامه اولویت دار خوزستان در اختیار رییس جمهوری قرار گرفت

تاریخ انتشار: جمعه 29 مرداد 1400 | 12:07 ب.ظ
پنج برنامه اولویت دار خوزستان در اختیار رییس جمهوری قرار گرفت نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز گفت: پنج برنامه و محور اولویت دار خوزستان را در اختیار آیت الله رییسی گذاشته ایم که اگر تنها سه مورد آن‌ها اجرا شود مشکل بیکاری در استان به طور کامل برطرف می شود.

 

پنج برنامه اولویت دار خوزستان در اختیار رییس جمهوری قرار گرفت

 حجت الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فر شامگاه پنج شنبه در مراسم عزاداری یادمان شهدای بین الحرمین اهواز اظهار داشت: دولت جدید برای خدمت آمده چرا که دولت انقلابی است.

وی گفت: رییس‌جمهوری جدید فعلا با وزیرهای دولت قبل در حال کار کردن است و فرصتی چهار تا پنج ماهه می خواهد تا آغاز به کار کنند و تحولی در کشور ایجاد شود.

موسوی فر در ادامه گفت: شنبه و یکشنبه های هر هفته در دفتر امام جمعه واقع در چهار راه آبادان ساعت ۱۰ صبح تا اذان ظهر دیدار چهره به چهره با مردم دارم و مشکلات آن ها را تا حد توان حل خواهم کرد.

 وی به روایتی که انسان لحظه ای بیندیشد ثوابش از ۷۰ سال عبادت  بیشتر است، اشاره کرد و گفت: سوال این است دسته ای که اهل نماز و قبله هستند، جد امام حسین را پیامبر خود می دانند و قرآن را کتاب آسمانی خود می شناسند اما چه می شود که کلام امام زمانشان بر آن‌ها اثرگذار نیست.
وی تصریح کرد: سیدالشهدا صبح عاشورا به ۳۰ هزار جمعیت یزید فرمود: “می دانید چرا سخن من بر شما تاثیر نمی گذارد چون  قلب شما قساوت پیدا کرده و علت آن این است که پول حرام بر سبد خانوار برده اید و از آن ارتزاق کردید و به حرف من امام زمان گوش نمی دهید”.

امام جمعه اهواز با عنوان اینکه عبادت ۱۰ جز است که ۹ جز آن غذای حلال است، افزود: چند شغل است که محصول آن حرام می شود و گاهی انسان به گونه ای که خودش متوجه نشود کار حرام انجام می دهد به طور مثال در شغل باید هشت ساعت کار انجام داد اما تنها ۲ تا سه ساعت کار مفید انجام می شود که این پول حرام است.

وی اضافه کرد: غذای حرام کاری به انسان می کند که قلبش قساوت پیدا می کند و کلام حق را نمی پذیرد که یکی از درس های روز عاشورا این موضوع بود.

آیت الله موسوی فر علاوه بر حضور در این مراسم، از پشت صحنه تعزیه که توسط گروه فرهنگی و هنری انشان اجرا می شود، بازدید و لحظاتی را با هنرمندان این گروه به گفت‌وگو نشست.

یادمان شهدای بین الحرمین تا روز شنبه ۳۰ مرداد مانند سال‌های گذشته در جاده ساحلی کیانپارس اهواز  توسط شهرداری با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار