انجام بیش از ۱۴ هزار تست کرونا در خوزستان در ۲۴ ساعت گذشته

تاریخ انتشار: شنبه 30 مرداد 1400 | 09:06 ق.ظ
انجام بیش از ۱۴ هزار تست کرونا در خوزستان در ۲۴ ساعت گذشته رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از انجام بیش از ۱۴ هزار تست کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان خوزستان خبر داد. دکتر فرهاد ابول‌نژادیان ، با اشاره به بالا بودن میزان مراجعات به بیمارستان‌ها اظهار کرد: بیماران زیادی در بیمارستان‌ها داریم و همچنان آمار بستری‌ها بالا و بار بر کادر درمان زیاد […]

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از انجام بیش از ۱۴ هزار تست کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان خوزستان خبر داد.

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان ، با اشاره به بالا بودن میزان مراجعات به بیمارستان‌ها اظهار کرد: بیماران زیادی در بیمارستان‌ها داریم و همچنان آمار بستری‌ها بالا و بار بر کادر درمان زیاد است.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ هزار و ۳۱۷ نمونه گرفته شده است که ۵۰.۲۱ درصد تست‌های PCR و ۱۳.۸۶ درصد تست‌های رپید مثبت بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: در این مدت ۹ هزار و ۳۲۰ نفر به بیمارستان‌های خوزستان مراجعه کردند که ۴۴۶ نفر از این تعداد به عنوان موارد محتمل و قطعی بستری شدند.

وی گفت: در حال حاضر ۲ هزار و ۷۵۱ بیمار نیز در بیمارستان‌های خوزستان بستری هستند که ۴۸۱ نفر از این تعداد در بخش‌های ویژه بستری‌اند و ۱۰۹ نفر از این تعداد، اینتوبه هستند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار