بازدید سرپرست شهرداری اهواز از کوی عین دو و پیگیری مشکلات شهروندان

تاریخ انتشار: شنبه 30 مرداد 1400 | 09:01 ق.ظ
بازدید سرپرست شهرداری اهواز از کوی عین دو و پیگیری مشکلات شهروندان جلسه بررسی مشکلات کوی عین دو باحضور عالیپورسرپرست شهرداری اهواز ، محمودی رئیس شورای اسلامی شهر، حمیددغاغله عضو شورای شهر، محمدی معاون خدمات شهری، کعبی مدیر منطقه شش و تعدادی از روسای سازمانهای شهرداری برگزار شد. عالیپور در این جلسه که در ناحیه مقاومت بسیج شهید دستغیب کوی عین دو برگزار شد، پس از شنیدن […]

جلسه بررسی مشکلات کوی عین دو باحضور عالیپورسرپرست شهرداری اهواز ، محمودی رئیس شورای اسلامی شهر، حمیددغاغله عضو شورای شهر، محمدی معاون خدمات شهری، کعبی مدیر منطقه شش و تعدادی از روسای سازمانهای شهرداری برگزار شد.

عالیپور در این جلسه که در ناحیه مقاومت بسیج شهید دستغیب کوی عین دو برگزار شد، پس از شنیدن مشکلات و درخواست های اهالی نکاتی را مطرح کرد.

وی با تاکید بر حل مشکلات منطقه خطاب به مدیران گفت: ما همگی خدمتگزار این مردمیم و باید در جهت رفاه و آسایش آنان تلاش کنیم.

عالیپور افزود: از همه مدیران انتظار دارم خودشان مسائل شهری را بررسی کنند، نواقص را شناسایی کرده و نسبت به رفع آنها اقدام کنند.

سرپرست شهرداری اهواز در ادامه دستوراتی را در خصوص احیای فضای سبز در منطقه، جمع آوری و پاکسازی محل از پسماند و زباله و اعزام تیم رفت و روب به آنجا، احداث پکیج تصفیه فاضلاب منطقه به صورت مشترک با شرکت آب و فاضلاب، رفع مشکلات ساخت و ساز و شهرسازی در منطقه و …. صادر کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار