دستگیری ۱۳ عامل سرقت و تیراندازی در شوش

تاریخ انتشار: شنبه 30 مرداد 1400 | 09:17 ق.ظ
دستگیری ۱۳ عامل سرقت و تیراندازی در شوش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ روح اله یاری روز شنبه اظهار داشت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف برخورد با مجرمان و مخلان نظم و امنیت اجتماعی در سطح شهرستان شوش به مدت ۲۴ ساعت  اجرا شد. وی افزود: در اجرای این طرح که برگرفته از مطالبات عمومی بوده ماموران پلیس با اقدام تخصصی و گشت زنی محسوس […]

پایگاه خبری پلیس، سرهنگ روح اله یاری روز شنبه اظهار داشت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف برخورد با مجرمان و مخلان نظم و امنیت اجتماعی در سطح شهرستان شوش به مدت ۲۴ ساعت  اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح که برگرفته از مطالبات عمومی بوده ماموران پلیس با اقدام تخصصی و گشت زنی محسوس و نامحسوس پس از هماهنگی با مقام قضایی ۱۳ متهم عامل سرقت و تیراندازی غیرمجاز را شناسایی و در چند عملیات آن ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شوش با بیان اینکه، متهمان در تحقیقات پلیس به هفت فقره تیراندازی اعتراف کردند، اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان هشت دستگاه موتورسیکلت، پنج قبضه اسلحه کلاشینکف، یک قبضه کلت کمری و یک قبضه اسلحه شکاری کشف شد.

سرهنگ یاری با اشاره به اینکه این طرح برای تامین امنیت و آسایش شهروندان به طور مستمر اجرا خواهد شد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف از افراد سودجو و قانون گریز مراتب را  از طریق تماس با پلیس ۱۱۰ اعلام تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار