فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان:

رویکردهای بسیج و سپاه همکاری و همیاری با کادر بهداشت و درمان در سطح استان و کشور است

تاریخ انتشار: شنبه 30 مرداد 1400 | 18:47 ب.ظ
رویکردهای بسیج و سپاه همکاری و همیاری با کادر بهداشت و درمان در سطح استان و کشور است صبح امروز سردار حسن شاهوارپور در بازدید از مرکز تجمیعی واکسیناسیون در شهرستان کارون گفت: نیروهای بسیجی به منظور  کمک رسانی و خدمت در طرح شهید سلیمانی سازماندهی و تعدادی در مراکز واکسیناسیون ،رهگیری بیماران و طرح‌های حمایتی کرونا مشغول هستند. 🔻وی افزود: یک مرکز تجمیعی در شهرستان کارون فعالیت دارد که جوابگوی جمعیت زیاد […]

صبح امروز سردار حسن شاهوارپور در بازدید از مرکز تجمیعی واکسیناسیون در شهرستان کارون گفت: نیروهای بسیجی به منظور  کمک رسانی و خدمت در طرح شهید سلیمانی سازماندهی و تعدادی در مراکز واکسیناسیون ،رهگیری بیماران و طرح‌های حمایتی کرونا مشغول هستند.

🔻وی افزود: یک مرکز تجمیعی در شهرستان کارون فعالیت دارد که جوابگوی جمعیت زیاد مردم نمی باشد لذا سپاه شهرستان کارون آمادگی کامل دارد تا سالن های ورزشی خود را با تمام امکانات و تجهیزات جهت راه اندازی مراکز تجمیعی واکسیناسیون در اختیار شبکه بهداشت و درمان این شهرستان قرار بدهد. 

🔻وی اظهار داشت: یکی از رویکردهای که توسط بسیج و سپاه دنبال میشود همکاری و همیاری با کادر بهداشت و درمان در سطح استان و کشور است.

🔻فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج)خوزستان تصریح کرد: واکسن یکی از موضوعات مهم است که دعوت میکنم تمام مردم شهرستان عموما سنین ۶۰ به بالا واکسن تزریق کنند و به شایعات مطرح شده پیرامون واکسن در فضای مجازی توجه نکنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار