نیروگاه دیزلی تولید برق نیشکر سلمان فارسی وارد مدار شد

تاریخ انتشار: شنبه 30 مرداد 1400 | 16:19 ب.ظ
نیروگاه دیزلی تولید برق نیشکر سلمان فارسی وارد مدار شد پس از راه‌اندازی نیروگاه دیزلی تولید برق کشت و صنعت دعبل خزاعی، دیزل ژنراتورهای کشت و صنعت سلمان فارسی نیز با حضور مدیران و معاونین شرکت توسعه نیشکر به مدار تولید و انتقال برق به شبکه سراسری پیوست. دکتر عبدعلی ناصری سه‌شنبه ۲۶ مردادماه در حاشیه راه‌اندازی این نیروگاه دیزلی، تامین برق داخلی صنعت توسعه […]

پس از راه‌اندازی نیروگاه دیزلی تولید برق کشت و صنعت دعبل خزاعی، دیزل ژنراتورهای کشت و صنعت سلمان فارسی نیز با حضور مدیران و معاونین شرکت توسعه نیشکر به مدار تولید و انتقال برق به شبکه سراسری پیوست.

دکتر عبدعلی ناصری سه‌شنبه ۲۶ مردادماه در حاشیه راه‌اندازی این نیروگاه دیزلی، تامین برق داخلی صنعت توسعه نیشکر و انتقال برق به شبکه سراسری را دو رویکرد اصلی در راه‌اندازی ۲۲ دیزل ژنراتور صنعت نیشکر عنوان کرد.

به گفته او، با راه‌اندازی ۲۲ دیزل ژنراتور با احتساب تولید برق توربوژنراتورها، ۵۵ مگاوات برق نیشکری به شبکه سراسری تزریق می شود.

بر اساس این گزارش، ارتقا شاخص‌های پدافند غیرعامل و پایداری تولید شکر از اهداف تولید برق در صنعت نیشکر است.

کاهش تولید برق کشور در سالهای اخیر وسال جاری سبب افزایش خاموشی‌ها در بسیاری از شهرها و کاهش اجباری بار مصرفی کارخانجات و صنایع شده است.

در حال حاضر برق مازاد تولیدی کشت و صنعت‌های نیشکری با هدف پایداری شبکه برق و کاهش خاموشی‌ها به شبکه سراسری برق تزریق می گردد.
طبق برنامه ریزی صورت گرفته طی روزهای ۲۷ و۲۸ مرداد ماه دیزل ژنراتورهای کشت وصنعت امیرکبیر و شرکت خمیر مایه و الکل رازی وارد مدار خواهند شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار