فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان مطرح کرد؛

اعلام شهرهای نقض‌کننده بهداشت/ رهگیری بیمار ضعیف است

تاریخ انتشار: یکشنبه 31 مرداد 1400 | 11:21 ق.ظ
اعلام شهرهای نقض‌کننده بهداشت/ رهگیری بیمار ضعیف است فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان بر اعلام اسامی شهرهای نقض‌کننده بهداشت تأکید کرد و گفت: رهگیری باید در قبال یک بیمار، ۱۰ نفر باشد ولی در حال حاضر ضعیف است.

 

اعلام شهرهای نقض‌کننده بهداشت/ رهگیری بیمار ضعیف است

به گزارش کشاورزی پرس، سردار حسن شاهوارپور شامگاه شنبه در جلسه ستاد مدیریت کرونای خوزستان اظهار کرد: برخی شهرها مثل شادگان سنین پرخطر تقریباً ۳۵ درصد واکسن زده‌اند و این در حالی است که کلی از آنها نیز واکسن نزده و در معرض مرگ قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه جمعیت سه چهار هزار نفری در شهرستان شادگان هست که در معرض مرگ هستند، ادامه داد: باید جدولی تهیه شود؛ همچنین بسیجی‌ها در بحث رهگیری پایگاه‌های بهداشت را کمک می‌کنند تا مردم را به انجام واکسیناسیون تشویق می‌کند.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان تأکید کرد: نام شهرستان‌هایی را که پروتکل‌های بهداشتی رعایت نمی‌کنند باید به صورت رسمی اعلام شود تا بلکه هشداردهی به‌صورت بهتری برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم انجام شود.

سردار شاهوارپور با اشاره به اینکه هیچ مشکلی در حوزه درمان وجود ندارد ولی در بخش پیشگیری باید بیشتر فعال بود، اضافه کرد: طرحی در حوزه پیشگیری و بهداشت ارائه شود تا وضعیت فعلی بهبود پیدا کند.

وی عنوان کرد: در شادگان مدیریت شهری واحدی وجود ندارد و بین فرماندار و شهردار اختلاف‌نظر وجود دارد؛ حتی پنج هزار واکسن سهمیه این شهر نیز روی زمین‌مانده و مردم علاقه‌ای برای تزریق نداشتند.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان یادآور شد: در آبادان ۱۹ هزار واکسن روی زمین‌مانده و استقبال آن‌چنانی در ۶ مرکز تجمیعی واکسیناسیون صورت نگرفته و باید سراغ مردم برویم و با فرهنگ‌سازی آنها را علاقه‌مند به واکسیناسیون کنیم.

سردار شاهوارپور بیان کرد: باید رهگیری در قبال یک بیمار ۱۰ نفر باشد ولی در حال حاضر ضعیف است به‌خصوص در آبادان، شادگان و خرمشهر باید این هدف محقق شود تا شاهد کاهش آمار مراجعات به بیمارستان‌ها باشیم.

منبع:خبرگزاری مهر


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار