فعالیت کلینیک صنعت برای عارضه‌یابی واحدهای تولیدی خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 31 مرداد 1400 | 12:04 ب.ظ
فعالیت کلینیک صنعت برای عارضه‌یابی واحدهای تولیدی خوزستان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: فعالیت کلینیک صنعت در خوزستان و وجود مشاوران فعال در جوار صاحبان صنایع برای عارضه‌یابی صنایع و مشکلات واحدهای تولیدی، یکی از اقداماتی است که در راستای حمایت و توانمندسازی واحدهای تولیدی در حال انجام است. اخلاق محمدیان  اظهار کرد: تامین زمین و ایجاد امکانات و زیرساخت‌های مناسب، وظیفه […]

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: فعالیت کلینیک صنعت در خوزستان و وجود مشاوران فعال در جوار صاحبان صنایع برای عارضه‌یابی صنایع و مشکلات واحدهای تولیدی، یکی از اقداماتی است که در راستای حمایت و توانمندسازی واحدهای تولیدی در حال انجام است.

اخلاق محمدیان  اظهار کرد: تامین زمین و ایجاد امکانات و زیرساخت‌های مناسب، وظیفه ذاتی و از مهم‌ترین اقداماتی است که توسط شرکت شهرک‌های صنعتی برای حضور سرمایه‌گذار انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذار باید بدون دغدغه به تولید بپردازد و ایجاد اشتغال کند، افزود: در این زمینه همه ظرفیت‌ها و بستر و زیرساخت‌های لازم برای حضور سرمایه‌گذار در شهرک‌های صنعتی استان خوزستان مهیا است و از این بابت دغدغه‌ای وجود ندارد و در هر جایی که سرمایه‌گذار بخواهد فعالیت اقتصادی و تولید داشته باشد، آماده ارائه خدمات و ایجاد شرایط هستیم.

محمدیان گفت: تولید، یک حلقه است و شهرک‌های صنعتی یکی از این حلقه‌های حمایتی برای تولید است که می‌تواند بسترساز رشد و توسعه اقتصادی باشد و در این راستا امیدواریم شاهد حضور سرمایه‌گذاران باشیم.

وی با بیان اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی علاوه بر فراهم کردن زیرساخت‌ها، نقش حمایتی نیز دارد، تصریح کرد: فعالیت کلینیک صنعت در خوزستان و وجود مشاوران فعال در جوار صاحبان صنایع برای عارضه‌یابی صنایع و مشکلات واحدهای تولیدی، یکی از اقداماتی است که در راستای حمایت و توانمندسازی واحدهای تولیدی در حال انجام است تا شاهد خروج از رکود واحدهای تولیدی در استان خوزستان باشیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار