۳۰ هزار دز واکسن کرونا وارد خوزستان شد

تاریخ انتشار: یکشنبه 31 مرداد 1400 | 10:17 ق.ظ
۳۰ هزار دز واکسن کرونا وارد خوزستان شد  فرهاد ابول نژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: استاندار خوزستان در گفت و گو با رییس جمهوری از طریق ویدئو کنفرانس سهمیه واکسن بیشتری برای این استان درخواست کرد که مورد موافقت قرار گرفت. او با بیان اینکه در هفته گذشته، پنج روز واکسن نداشتیم اما روز گذشته ۳۰ هزار دز واکسن وارد خوزستان شد، افزود: […]

 فرهاد ابول نژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: استاندار خوزستان در گفت و گو با رییس جمهوری از طریق ویدئو کنفرانس سهمیه واکسن بیشتری برای این استان درخواست کرد که مورد موافقت قرار گرفت.

او با بیان اینکه در هفته گذشته، پنج روز واکسن نداشتیم اما روز گذشته ۳۰ هزار دز واکسن وارد خوزستان شد، افزود: اگرچه مرتبا از سوی وزارتخانه در حال پیگیری هستیم تا واکسن بیشتری تامین کنیم.

ابول نژادیان بیان داشت: اکنون واکسیناسیون افراد بالای ۳۸ سال در حال انجام است و امیدواریم با دریافت سهمیه بیشتر، افراد بیشتری را واکسینه کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز  تصریح کرد: اثر این تعطیلی ها در هفته آینده مشخص می شود اگرچه آمارها نشان می دهد که آهنگ بیماری در استان کندتر شده است و امیدواریم اکنون به لحاظ وضعیت بیماری در قله باشیم تا در آینده شرایط بهتری از نظر بیماری در استان حاکم شود هر چند این موضوع به همراهی همه مردم بستگی دارد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار