پهلوگیری ۱۱۸ فروند کشتی حامل کالا‌های اساسی در بندر امام

تاریخ انتشار: دوشنبه 1 شهریور 1400 | 09:48 ق.ظ
پهلوگیری ۱۱۸ فروند کشتی حامل کالا‌های اساسی در بندر امام عادل دریس مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۱۱۸ فروند کشتی حامل کالا‌های اساسی در بندر امام خمینی (ره) پهلو گرفته اند و در این مدت ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تن انواع کالا وارد کشور شد که رشد ١٧ درصدی نسبت به پارسال را نشان می‌دهد. او افزود‌: این میزان کالا […]

عادل دریس مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۱۱۸ فروند کشتی حامل کالا‌های اساسی در بندر امام خمینی (ره) پهلو گرفته اند و در این مدت ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تن انواع کالا وارد کشور شد که رشد ١٧ درصدی نسبت به پارسال را نشان می‌دهد.

او افزود‌: این میزان کالا که شامل دانه روغنی، کنجاله سویا، جو، روغن خوراکی و گندم است ۵ میلیون و ٧١٣ هزار تن از آن با استفاده از ناوگان جاده‌ای و ١٢ هزار تن نیز از طریق ناوگان ریلی به منظور تسریع در خروج کالا‌های اساسی به مبادی مصرف در اقصی نقاط کشور ارسال شده است.

دریس بیان داشت: تا پایان مرداد ماه امسال بیش از ۶ میلیون تن انواع کالای اساسی با همکاری عوامل مختلف اجرایی از این بندر خارج شده است و بیش از ٣ میلیون و ۳۰۰ هزار تن انواع کالا‌های اساسی در مجتمع بندری امام خمینی (ره) نگهداری می‌شود و با همکاری و هم‌افزایی دیگر دستگاه‌های اجرایی روند خروج کالا‌های اساسی از بندرامام خمینی همچنان ادامه دارد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار