مدیرعامل آبفا خوزستان تشریح کرد

آخرین وضعیت اجرای طرح‌های فاضلاب اهواز

تاریخ انتشار: دوشنبه 1 شهریور 1400 | 10:11 ق.ظ
آخرین وضعیت اجرای طرح‌های فاضلاب اهواز مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان آخرین وضعیت اجرای طرح‌های فاضلاب اهواز را تشریح کرد.

 

آخرین وضعیت اجرای طرح‌های فاضلاب اهواز

محمدرضا کرمی‌نژاد ، با اشاره به آخرین وضعیت طرح فاضلاب اهواز اظهار کرد: در حال حاضر در دو گام توسعه و ایجاد آمادگی برای عبور از آبگرفتگی‌های اهواز، در حال پیگیری و اجرای طرح فاضلاب هستیم.

وی با اشاره به طرح توسعه فاضلاب اهواز افزود: در این خصوص قراردادی با قرارگاه خاتم به ارزش ۷۴۰ میلیارد تومان منعقد شده است. بر این اساس قرار است قرارگاه خاتم در مدت سه سال، حدود ۱۰۵ کیلومتر خط اصلی و ۱۰ دستگاه ایستگاه پمپاژ جدید در اهواز اجرایی کند. قرار است ۱۵ دستگاه پمپاژ فرسوده و قدیمی شهر اهواز نیز توسط قرارگاه خاتم بازسازی و نوسازی شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: قرارگاه فعالیت خود را آغاز کرده و کار به سرعت در حال انجام است و هر هفته جلسه‌ای با قرارگاه خاتم در خصوص مسائل و مشکلات برگزار خواهد شد تا روند اجرای پروژه بدون توقف انجام شود.

وی در خصوص آمادگی اهواز برای عبور از آبگرفتگی‌ها و پسزدگی فاضلاب در زمان بارندگی افزود: در این زمینه جلساتی با پیمانکاران طرح‌ها برگزار کرده‌ایم و پیگیر حل مشکلات پیمانکاران نیز هستیم و امیدواریم با پرداخت مطالبات این پیمانکاران شاهد اقداماتی از سوی آن‌ها باشیم و پروژه‌هایی که در اختیار آن‌ها قرار داده شده است، به سرعت اجرایی شوند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار