به مناسبت روز پزشک انجام شد

دیدار مدیرعامل نفت و گاز مارون با کادر درمان

تاریخ انتشار: دوشنبه 1 شهریور 1400 | 15:28 ب.ظ
دیدار مدیرعامل نفت و گاز مارون با کادر درمان مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون و هیات همراه از درمانگاه ستاد مرکزی این شرکت بازدید و ضمن ادای احترام به شهدای مدافع سلامت، از کادر درمان مستقر در درمانگاه تقدیر کردند. به گزارش کشاورزی پرس، در این دیدار که دوشنبه یکم شهریور انجام شد، مهندس حمید کاویان نقش کادر درمان در مقابله با […]

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون و هیات همراه از درمانگاه ستاد مرکزی این شرکت بازدید و ضمن ادای احترام به شهدای مدافع سلامت، از کادر درمان مستقر در درمانگاه تقدیر کردند.

به گزارش کشاورزی پرس، در این دیدار که دوشنبه یکم شهریور انجام شد، مهندس حمید کاویان نقش کادر درمان در مقابله با پاندمی کرونا را فراموش ناپذیر توصیف کرد و گفت: تلاش و همت جهادی کادر درمان برای همیشه در خاطر مردم خواهد ماند چرا که با وجود همه تنگناها، برای کاهش ریسکِ مرگ و میر هموطنان‌مان، جان خود را به خطر انداختند.

وی افزود: یکم شهریور فرصتی را بوجود آورد تا مجدداً به مقام شامخ شهدای این راه ادای احترام نموده و برای کادر درمان خستگی ناپذیر و ایثارگر در ادامه مسیر خدمت رسانی به مردم آرزوی موفقیت کنیم.

در ادامه این دیدار، تیم پزشکی درمانگاه ستاد مرکزی شرکت بهره برداری نفت و کاز مارون به بیان دیدگاه‌ها و مسائل مرتبط با ارائه خدمات درمانی به کارکنان شرکت پرداختند.

منبع نفتخیز جنوب


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار