نماینده ولی فقیه در خوزستان: دولت برای هفت تپه مدیر لایق انتخاب کند

تاریخ انتشار: دوشنبه 1 شهریور 1400 | 20:54 ب.ظ
نماینده ولی فقیه در خوزستان: دولت برای هفت تپه مدیر لایق انتخاب کند -نماینده ولی فقیه دراستان خوزستان و امام جمعه اهواز با اشاره به خلع ید قطعی شرکت هفت تپه گفت: دولت برای این شرکت کشت و صنعت مدیری لایق، توانمند و جهادی انتخاب کند.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان: دولت برای هفت تپه مدیر لایق انتخاب کند

به گزارش کشاورزی پرس حجت الاسلام عبدالنبی موسوی فرد روز دوشنبه در دیدار با کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در مسجدشهیدرجایی این شرکت افزود: شرکت‌های زیادی در سطح کشور مشکلاتی نظیر هفت تپه داشتند که حجت الاسلام رییسی آنها را رفع کرد.

وی با بیان اینکه مشکلات با تجمع در خیابان برطرف نمی‌شوند، افزود: مشکلات بیش از ۲ هزار واحدصنعتی در سطح کشور توسط قوه قضاییه رفع شده است.
امام جمعه اهواز با تاکید بر لزوم تعیین مدیر انقلابی، شایسته و پاکدست برای هفت تپه بیان کرد: حضور مدیری با چنین ویژگی‌هایی باعث موفقیت و حرکت رو به جلوی کارخانه می‌شود.

وی با اشاره به پیگیری‌های خود برای رفع مشکلات هفت تپه افزود: یکی از دغدغه‌های کارگران بازگشت به کار کارگران اخراجی و فصلی است که امیدواریم با روی کار آمدن مدیریت جدید و فعال شدن خطوط تولید به کار گرفته شوند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان پس از دیدار با کارگران سرکت هفت تپه از منطقه محروم کوی انصار شوش دانیال(ع) دیدن کرد و مشکلات این منطقه را مورد بررسی قرار داد.

شرکت کشت و صنعت نیشکر با حدود پنج هزار نیرو در ۱۵ کیلومتری شوش واقع شده است. 

این کارخانه از سال ۹۴ به بخش خصوصی واگذار شد که از آن تاریخ به بعد کارگران بارها برای گرفتن حقوق خود تجمع کردند.

درنهایت پس از بررسی مستندات، این شرکت از ابتدای امسال خلع ید و دوباره به بخش خصوصی بازگشت. 

منبع ،:ایرنا


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار