معاون پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی این دادگستری خبر داد: تاسیس مرکز مشاوره خانواده دادگستری خوزستان در آینده نزدیک

تاریخ انتشار: سه شنبه 2 شهریور 1400 | 13:54 ب.ظ
معاون پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی این دادگستری خبر داد: تاسیس مرکز مشاوره خانواده دادگستری خوزستان در آینده نزدیک معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خوزستان از تاسیس مرکز مشاوره خانواده دادگستری در آینده نزدیک خبر داد. حجت الاسلام و المسلمین امانت بهبهانی در گفتگو با روابط عمومی دادگستری خوزستان، اظهار کرد: این مرکز به زودی با مدیریت این معاونت و همکاری اداره بهزیستی استان تاسیس می شود. وی هدف از […]

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خوزستان از تاسیس مرکز مشاوره خانواده دادگستری در آینده نزدیک خبر داد.
حجت الاسلام و المسلمین امانت بهبهانی در گفتگو با روابط عمومی دادگستری خوزستان، اظهار کرد: این مرکز به زودی با مدیریت این معاونت و همکاری اداره بهزیستی استان تاسیس می شود.
وی هدف از این مرکز را، کنترل و کاهش آمار طلاق برشمرد و گفت: همچنین افرادی که دارای پروانه فعالیت از مرکز مشاوران و وکلای قوه قضائیه هستند به بهزیستی معرفی می شوند تا از ظرفیت آنان در مراکز عضو سامانه تصمیم استفاده شود.
سامانه تصمیم جهت نوبت دهی اینترنتی درخواست طلاق توافقی، طلاق یکطرفه به درخواست زوج و یا زوجه توسط سازمان بهزیستی کشور راه اندازی شده است.
حجت الاسلام و المسلمین امانت بهبهانی تاکید کرد: بررسی جامع و کامل از بهزیستی تمامی شهرستان های استان از لحاظ فنی و اجرایی صورت گیرد تا سامانه تصمیم در این شهرستان ها نیز راه اندازی شود.
وی گفت: به همین منظور جلسات توجیهی آموزشی برای روسای دادگستری های شهرستان های بالای ۵۰ هزار نفر جمعیت به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار