جریمه بیش از یکهزار خودرو متخلف کرونایی در محورهای خوزستان

تاریخ انتشار: سه شنبه 2 شهریور 1400 | 19:10 ب.ظ
جریمه بیش از یکهزار خودرو متخلف کرونایی در محورهای خوزستان رییس پلیس راه خوزستان گفت : از روز یکشنبه ۲۴ مرداد ماه که اعمال محدودیت‌ها در مبادی ورودی و خروجی استان آغاز شد تا یکم شهریور پنج هزار و ۹۱۹ دستگاه خودرو از محورهای خوزستان به شهرهای مبدا بازگردانده شده اند .    سرهنگ رضا دولتشاهی افزود: تا پایان محدودیت های  کرونایی ماموران پلیس با […]

رییس پلیس راه خوزستان گفت : از روز یکشنبه ۲۴ مرداد ماه که اعمال محدودیت‌ها در مبادی ورودی و خروجی استان آغاز شد تا یکم شهریور پنج هزار و ۹۱۹ دستگاه خودرو از محورهای خوزستان به شهرهای مبدا بازگردانده شده اند . 

 

سرهنگ رضا دولتشاهی افزود: تا پایان محدودیت های  کرونایی ماموران پلیس با استقرار در مبادی ورودی و خروجی استان، از ورود خودرو‌های با پلاک غیربومی و همچنین از خروج خودرو‌های با پلاک بومی به خارج از استان ممانعت می کنند .

وی ادامه داد: همچنین در این مدت پنج هزار و ۲۲۶ راننده متخلف در مبادی ورودی خوزستان تذکر لسانی از ماموران پلیس راهور استان دریافت کرده اند . 

سرهنگ دولتشاهی افزود : از هم استانی‌های عزیز در خواست می‌شود با مجموعه پلیس در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا همکاری خوبی داشته باشند تا بتوانیم در راستای حفظ سلامت جامعه یک اقدام خوب و اساسی را داشته باشیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار