موفقیتی دیگر از سوی پرسنل کشت و صنعت سلمان فارسی؛

حضور داور خوزستانی در رقابت های بین المللی کبدی لبنان بعنوان تنها نماینده ایران به دعوت کنفدراسیون جهانی

تاریخ انتشار: سه شنبه 2 شهریور 1400 | 09:42 ق.ظ
حضور داور خوزستانی در رقابت های بین المللی کبدی لبنان بعنوان تنها نماینده ایران به دعوت کنفدراسیون جهانی قاسم منصوری پرسنل شرکت کشت و صنعت سلمان فارسی بعنوان مدرس بین المللی که با حضور در کشورهای مختلف به آموزش رشته ورزشی جذاب کبدی پرداخته، این بار نیز توانست در تورنمنت بین المللی لبنان به عنوان داور برتر رقابت های کبدی مورد تقدیر ریاست فدراسیون جهانی و دبیرکل کنفدراسیون آسیا قرار گیرد. به گزارش […]

قاسم منصوری پرسنل شرکت کشت و صنعت سلمان فارسی بعنوان مدرس بین المللی که با حضور در کشورهای مختلف به آموزش رشته ورزشی جذاب کبدی پرداخته، این بار نیز توانست در تورنمنت بین المللی لبنان به عنوان داور برتر رقابت های کبدی مورد تقدیر ریاست فدراسیون جهانی و دبیرکل کنفدراسیون آسیا قرار گیرد.

به گزارش کشاورزی پرس؛ قاسم منصوری همچنین سابقه حضور در رقابتهای جهانی و آسیایی و لیگ های جهانی این رشته را در کارنامه خود دارد .

بر اساس این گزارش؛ پیشرفت ایران درسالهای اخیر در این رشته و کسب دو مدال طلای تیمی بازیهای آسیایی در دو بخش بانوان و آقایان بعنوان اولین بار در تاریخ ورزش و اخذ گوی سبقت از کشور هند بناینگذار این رشته ورزشی، باعث گردید که مسئولین امر بالاخص وزارت ورزش اهتمام ویژه ای به این رشته نماید.

بر همین اساس، مجموعه شرکت کشت و صنعت سلمان فارسی؛ کسب موفقیت حضور همکار گرامی جناب آقای قاسم منصوری را در رقابت های بین المللی کبدی لبنان به عنوان داور این رقابت ها، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نماید.

منبع کشت و صنعت سلمان فارسی


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار