دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در آغاجاری جمع آوری شدند

تاریخ انتشار: چهارشنبه 3 شهریور 1400 | 09:42 ق.ظ
دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در آغاجاری جمع آوری شدند  سرهنگ محمد اسماعیلی فرمانده انتظامی آغاجاری گفت: با هدف شناسایی و برخورد با استفاده کنندگان دستگاه‌های استخراج رمز ارز دیجیتال، ماموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی این فرماندهی با انجام کار اطلاعاتی از فعالیت ۴ نفر که با مقاصد سود جویانه اقدام به راه اندازی غیرقانونی دستگاه‌های تولید ارز کرده بودند، مطلع شدند. او بیان کرد: […]

 سرهنگ محمد اسماعیلی فرمانده انتظامی آغاجاری گفت: با هدف شناسایی و برخورد با استفاده کنندگان دستگاه‌های استخراج رمز ارز دیجیتال، ماموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی این فرماندهی با انجام کار اطلاعاتی از فعالیت ۴ نفر که با مقاصد سود جویانه اقدام به راه اندازی غیرقانونی دستگاه‌های تولید ارز کرده بودند، مطلع شدند.

او بیان کرد: ماموران پلیس با کار تخصصی محل نگهداری ماینر‌ها را در ۵ باب منزل مسکونی شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از محل‌های مورد نظر تعداد ۲۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال را کشف کردند.

سرهنگ اسماعیلی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را بالغ بر ۳ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، اظهار داشت: در این ارتباط ۴ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار