تولید برق در نیروگاه رامین از ۹۴۷ هزار مگاوات ساعت فراتر رفت

تاریخ انتشار: چهارشنبه 3 شهریور 1400 | 09:52 ق.ظ
تولید برق در نیروگاه رامین از ۹۴۷ هزار مگاوات ساعت فراتر رفت مدیر عامل نیروگاه رامین اهواز گفت: کارکنان این مجموعه بزرگ تولید برق، با وجود همه مشکلات موجود توانستند در ۵ ماه نخست سال جاری با در مدار نگهداشتن واحد‌ها، برق پایدار را در گرمای بی سابقه برای هموطنان تولید کنند.   خلیل محمدی در ادامه میزان تولید برق این نیروگاه از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان مرداد ماه را ۴ […]
مدیر عامل نیروگاه رامین اهواز گفت: کارکنان این مجموعه بزرگ تولید برق، با وجود همه مشکلات موجود توانستند در ۵ ماه نخست سال جاری با در مدار نگهداشتن واحد‌ها، برق پایدار را در گرمای بی سابقه برای هموطنان تولید کنند.
 
خلیل محمدی در ادامه میزان تولید برق این نیروگاه از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان مرداد ماه را ۴ میلیون و ۶۲ هزار و ۸۰۱ مگاوات ساعت عنوان کرد و افزود: این میزان تولید، افزایش ۶.۳۸ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۹ نشان می‌دهد.
 
وی متوسط تولید لحظه‌ای در مدت مذکور را ۲۳۴ مگاوات با روند افزایشی ۶ مگاوات نسبت به مدت مشابه سال گذشته عنوان کرد و اظهار داشت: ساعت کارکرد واحد‌های تولیدی ۱۷ هزار و ۳۹۷ ساعت با روند افزایشی ۳.۹۵ درصد ثبت شده است.
 
نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی در تأمین آسایش مردم و پشتیبانی از برق شبکه کشور ایفا می‌کند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار