دستگیری سرکرده باند سارقان مسلح خودرو در خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 3 شهریور 1400 | 21:24 ب.ظ
دستگیری سرکرده باند سارقان مسلح خودرو در خوزستان فرمانده انتظامی کارون از دستگیری سرکرده باند سارقان مسلح خودرو در این شهرستان خبر داد. سرهنگ رئیس‌علی عبدولی گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه خودروی پژو پارس در یکی از مناطق شهرستان کارون، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت. به گزارش […]

فرمانده انتظامی کارون از دستگیری سرکرده باند سارقان مسلح خودرو در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رئیس‌علی عبدولی گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه خودروی پژو پارس در یکی از مناطق شهرستان کارون، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با انجام اقدامات علمی و اطلاعاتی، سرکرده باند سه نفره سارقان را در حالی که مشغول تعویض پلاک خودروی مسروقه بود، شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کارون با بیان اینکه تلاش برای کشف سلاح به کار رفته در سرقت و دستگیری دیگر متهمان ادامه دارد، گفت: در این ارتباط خودروی استفاده‌شده در سرقت و خودروی مسروقه کشف و متهم به بزه انتسابی اعتراف کرد.

سرهنگ عبدولی تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار