صادرات سیمان از خوزستان ممنوع

تاریخ انتشار: چهارشنبه 3 شهریور 1400 | 09:20 ق.ظ
صادرات سیمان از خوزستان ممنوع به گزارش کشاورزی پرس : مهندس نظری رییس سازمان صمت خوزستان گفت: مدیرانی که به مصوبات ستاد تنظیم بازار خوزستان عمل نکنند به دادستانی معرفی می‌شوند تا با این افراد برخورد جدی شود. نظری روز سه‌شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان بیان کرد: متاسفانه در مواردی مدیران عضو در این ستاد به مصوبات عمل نمی‌کنند و این […]

به گزارش کشاورزی پرس : مهندس نظری رییس سازمان صمت خوزستان گفت: مدیرانی که به مصوبات ستاد تنظیم بازار خوزستان عمل نکنند به دادستانی معرفی می‌شوند تا با این افراد برخورد جدی شود.

نظری روز سه‌شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان بیان کرد: متاسفانه در مواردی مدیران عضو در این ستاد به مصوبات عمل نمی‌کنند و این موضوع باعث ایجاد مشکلات بیشتر در امر رسیدگی به معضلات استان می‌شود.

وی گفت: تعزیرات حکومتی، سازمان بازرسی، سازمان صمت و اتاق اصناف باید در این شرایط سخت و حساس با جدیت بیشتری کار نظارت را داشته باشند تا جلوی متخلفان و ایجاد فساد در بازار گرفته شود.

 

درخواست کمک از اتاق بازرگانی ایران برای حل مشکل عرضه سیمان در خوزستان

ریاست سلزمان صمت خوزستان در ادامه با گلایه از وضعیت نامناسب عرضه سیمان در خوزستان بیان کرد: در نامه‌ای از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران خواهم خواست تا به موضوع عرضه سیمان رسیدگی کند.

وی گفت: از بیش از یک ماه پیش خرید و فروش سیمان در بورس آغاز شده که در پی آن به دلایل مختلف مشکلاتی در این بخش ایجاد شده است.

نظری ادامه داد: عرضه سیمان در بورس نیاز به زمینه سازی و آموزش دارد که متاسفانه بدون هیچگونه آمادگی، خرید و فروش سیمان در بورس در حال انجام است.

صادرات سیمان از خوزستان ممنوع است

نظری بیان کرد: تا زمان تثبیت وضعیت سیمان در خوزستان صادرات این کالا از استان ممنوع است.

وی با بیان اینکه از نیروی انتظامی برای جلوگیری از خروج سیمان کمک خواهیم گرفت افزود: تا زمانی که قیمت و عرضه سیمان در استان تثبیت نشود برخی محدودیت‌ها اعمال خواهد شد.

از یک ماه پیش با پیشنهاد انجمن سیمان و کارخانجات سیمان، عرضه و فروش این کالا در بورس در حال انجام است.

با عرضه سیمان در بورس این کالا ثبات قیمت ندارد و باعث افزایش چند برابری و کمبود سیمان در خوزستان شده است.

سازمان صمت و استاندار خوزستان بارها درخواست لغو فروش این کالا را در بورس داشته‌اند.

به گفته رییس سازمان صمت خوزستان باید عاملان فروش سیمان در خوزستان ابتدا با روش خرید و فروش سیمان در بورس آشنا شوند و سپس ساز و کار عرضه سیمان در این فضا انجام گیرد.

خوزستان دارای سه کارخانه تولید سیمان است.

منبع: روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار