کشتار روزانه ۴۰ تا ۵۰ تن مرغ در کشتارگاه هدایت دزفول

تاریخ انتشار: چهارشنبه 3 شهریور 1400 | 09:23 ق.ظ
کشتار روزانه ۴۰ تا ۵۰ تن مرغ در کشتارگاه هدایت دزفول به گزارش کشاورزی پرس : رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول از کشتار روزانه ۴۰ تا ۵۰ تن مرغ در کشتارگاه هدایت این شهرستان خبر داد و گفت: این کشتارگاه بدون تعطیلی به منظور کنترل بازار در حال فعالیت است. محمد غلامی افزود: برخورد با برخی کشتارگاه‌ها و مقابله با تخلفات آنها از جمله […]

به گزارش کشاورزی پرس : رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول از کشتار روزانه ۴۰ تا ۵۰ تن مرغ در کشتارگاه هدایت این شهرستان خبر داد و گفت: این کشتارگاه بدون تعطیلی به منظور کنترل بازار در حال فعالیت است.

محمد غلامی افزود: برخورد با برخی کشتارگاه‌ها و مقابله با تخلفات آنها از جمله ابزارهای کنترل قیمت مرغ در کشور است ولی کشتارگاه هدایت با فعالیت مضاعف و بدون تعطیلی در خدمت مردم بوده است.

وی با بیان اینکه عبور از بحران‌ها جز با همکاری و همدلی مسوولان و مردم مقدور نیست، گفت: کشتارگاه هدایت با تمام توان در خدمت سیاست‌های تنظیم بازاری و توزیع در سطح استان بوده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول اظهارداشت: دزفول با وجود کشتارگاه‌ گرید A زیبا مرغ هدایت توانایی کشتار روزانه ۱۰۰ تا ۱۵۰ تن گوشت مرغ، ۵۰ تن بلدرچین و هفت هزار قطعه بوقلمون را در صورت تامین دارد.

وی افزود: روزانه ۲۰ الی ۲۵ تن مرغ کشتار روز وارد بازار دزفول می‌شود که حدود ۱۰ الی ۱۵ تن را کشتارگاه زیبا مرغ هدایت به بازار تزریق می‌کند.

منبع: روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار