کشف ۲۳ باند قاچاق سلاح و مهمات در خوزستان

تاریخ انتشار: پنجشنبه 4 شهریور 1400 | 19:24 ب.ظ
کشف ۲۳ باند قاچاق سلاح و مهمات در خوزستان فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۲۳ باند قاچاق سلاح و مهمات در استان در پنج ماه امسال خبر داد. سردار سید محمد صالحی در خصوص مبارزه با دارندگان سلاح غیر مجاز، اظهار کرد: از آنجا که وجود سلاح غیرمجاز از عوامل بسترساز جرایم خشن در سطح جامعه است و جرایمی از قبیل سرقت‌های مسلحانه، تیراندازی‌های […]

فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۲۳ باند قاچاق سلاح و مهمات در استان در پنج ماه امسال خبر داد.

سردار سید محمد صالحی در خصوص مبارزه با دارندگان سلاح غیر مجاز، اظهار کرد: از آنجا که وجود سلاح غیرمجاز از عوامل بسترساز جرایم خشن در سطح جامعه است و جرایمی از قبیل سرقت‌های مسلحانه، تیراندازی‌های غیرمجاز، قتل‌های مسلحانه و غیره را به دنبال دارد لذا نیروی انتظامی با جدیت هرچه تمام‌تر با دارندگان سلاح و مهمات برخورد قطعانه خواهد داشت.

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی با بیان اینکه در سال جاری ۸۴ درصد وقوع تیراندازی‌های غیر مجاز کشف شده است، افزود: پلیس امنیت عمومی با همکاری سایر یگان‌های انتظامی و با کار اطلاعاتی و تلاش‌های مستمر شبانه‌روزی در سطح استان خوزستان در پنج ماه گذشته قریب به ۲ هزار قبضه انواع سلاح شکاری و جنگی را کشف و تعداد یک هزار و ۳۴۴ نفر از عاملان تیراندازی‌ها و دارندگان سلاح غیر مجاز را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: کشف سلاح جنگی در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته، ۴۸ درصد افزایش داشته و حدود ۵۸ هزار انواع فشنگ جنگی از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.

سردار صالحی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۳ باند قاچاق سلاح و مهمات غیرمجاز در سطح استان خوزستان شناسایی و متلاشی شده است و در این رابطه ۵۸ نفر از قاچاقچیان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار