برخورد جدی دستگاه قضائی با قاچاقچیان سلاح و مهمات در خوزستان

تاریخ انتشار: پنجشنبه 4 شهریور 1400 | 19:15 ب.ظ
برخورد جدی دستگاه قضائی با قاچاقچیان سلاح و مهمات در خوزستان رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: سلاح‌هایی که در دست افراد خلافکار و فرصت‌طلب می‌افتد، جرائم خشن بسیاری چون قتل و سرقت‌های مسلحانه و سلب آسایش عمومی را ایجاد می‌کنند. حجت الاسلام والمسلمین صادق مرادی در حاشیه بازدید از کشفیات سلاح در استان خوزستان اظهار کرد: در راستای تداوم رصد و برخورد با عناصر اصلی و […]

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: سلاح‌هایی که در دست افراد خلافکار و فرصت‌طلب می‌افتد، جرائم خشن بسیاری چون قتل و سرقت‌های مسلحانه و سلب آسایش عمومی را ایجاد می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین صادق مرادی در حاشیه بازدید از کشفیات سلاح در استان خوزستان اظهار کرد: در راستای تداوم رصد و برخورد با عناصر اصلی و قاچاقچیان سلاح و مهمات، فرماندهی انتظامی استان خوزستان در پنج ماهه اول سال جاری ۲ هزار قبصه اسلحه جنگی و شکاری و همچنین ۵۸ هزار تیر جنگی را در عملیات‌های مختلف کشف کردند.

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: بنده از سردار فرماندهی انتظامی استان و همه همکارانش تقدیر و تشکر می‌کنم و به روح پرفتوح شهدایی که در این چند روز به فیض شهادت رسیدند، درود و صلوات می‌فرستم.

مرادی با بیان اینکه سلاح‌هایی که در دست افراد خلافکار و فرصت‌طلب می‌افتد، جرائم خشن بسیاری چون قتل و سرقت‌های مسلحانه و سلب آسایش عمومی را ایجاد می‌کنند، گفت: آن چیزی که بسیار مهم است احساس امنیت مردم است و دستگاه قضائی با کسانی که باعث اخلال در نظم و امنیت می‌شوند و اقدام به قاچاق سلاح و مهمات می‌کنند، برخورد جدی خواهد داشت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار