رکورد تامین سنگ آهن فولاد خوزستان شکسته شد

تاریخ انتشار: پنجشنبه 4 شهریور 1400 | 10:05 ق.ظ
رکورد تامین سنگ آهن فولاد خوزستان شکسته شد علی امیدی مدیر بخش خدمات صنعتی اظهار داشت: مقدار ورود ماهانه سنگ آهن به فولاد خوزستان در مردادماه به رقم بی سابقه ۶۷۹ هزار تُن رسید که در نوع خود یک رکورد محسوب می شود. همچنین تناژ بارگیری روزانه و ماهانه کنسانتره سنگ آهن از مبادی و معادن مختلف با کوشش بی وقفه و جهادگونه […]
علی امیدی مدیر بخش خدمات صنعتی اظهار داشت: مقدار ورود ماهانه سنگ آهن به فولاد خوزستان در مردادماه به رقم بی سابقه ۶۷۹ هزار تُن رسید که در نوع خود یک رکورد محسوب می شود. همچنین تناژ بارگیری روزانه و ماهانه کنسانتره سنگ آهن از مبادی و معادن مختلف با کوشش بی وقفه و جهادگونه همه تلاشگران حوزه تامین و حمل و نقل شرکت به ترتیب با ۳۳۲۰۰ تن و ۷۰۲۰۰۰ تن رکوردهای جدیدی را تجربه کرد.
امیدی گفت: بدون شک دستیابی به ظرفیت ها و توانایی های حداکثری در حوزه تامین و ذخیره سازی مواد مصرفی و استراتژیک، نقش مهمی در ثبات و استمرار حیات بنگاه های اقتصادی خواهد داشت.
 
گفتنی است، سنگ آهن اصلی ترین ماده در فرآیند تولید فولاد می باشد و همه صاحب نظران حوزه صنعت چالش اصلی فولادسازان برای ادامه حیات و رونق کسب و کار خود در آینده را تامین به موقع و به مقدار لازم این ماده می دانند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار