پیرو دستور رئیس قوه قضاییه صورت گرفت؛ تشکیل کارگروه استانی رفع موانع قضایی و شناسایی مشکلات استان

تاریخ انتشار: پنجشنبه 4 شهریور 1400 | 11:16 ق.ظ
پیرو دستور رئیس قوه قضاییه صورت گرفت؛ تشکیل کارگروه استانی رفع موانع قضایی و شناسایی مشکلات استان رئیس کل دادگستری استان خوزستان از تشکیل کارگروه استانی رفع موانع قضایی و تبیین راهکارهای حقوقی در جهت تسهیل و شناسایی مشکلات و معضلات این استان خبر داد. حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی در گفتگو با روابط عمومی دادگستری اظهار کرد: این کارگروه در راستای عمل به بیانات امروزرئیس قوه قضاییه، کمک به توسعه […]

رئیس کل دادگستری استان خوزستان از تشکیل کارگروه استانی رفع موانع قضایی و تبیین راهکارهای حقوقی در جهت تسهیل و شناسایی مشکلات و معضلات این استان خبر داد.
حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی در گفتگو با روابط عمومی دادگستری اظهار کرد: این کارگروه در راستای عمل به بیانات امروزرئیس قوه قضاییه، کمک به توسعه پایدار و همه جانبه استان و اجرای سیاست‌های کلی نظام و برنامه توسعه کشور بنگاه به ابعاد منطقه‌ای تشکیل می شود.
وی افزود: امیدواریم با حضور مدیران ارشد استان و تشکیل کمیته‌های تخصصی، مشکلات استان شناسایی و راهکارهای قضایی و غیر قضایی لازم در جهت رفع مشکلات و موانع توسعه استان اندیشیده و اقدامات لازم در این خصوص انجام شود.
حجت الاسلام و المسلمین مرادی ادامه داد: دستگاه قضایی اگرچه وظیفه ذاتی برای اقدامات اجرایی ندارد اما بر اساس وظایف مصرح قانونی خود، از هیچ گونه کمک و مساعدتی در جهت توسعه استان و کمک به رفع موانع و شکوفایی اقتصادی استان دریغ نمی کند.
رئیس شورای قضایی استان تصریح کرد: جلسه اول این کارگروه با حضور مسئولان ارشد استان به زودی تشکیل می شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار