بحث اول خوزستان، منتفی شدن طرح‌های انتقال آب است

تاریخ انتشار: جمعه 5 شهریور 1400 | 19:13 ب.ظ
بحث اول خوزستان، منتفی شدن طرح‌های انتقال آب است نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز بحث اول استان خوزستان پس از کرونا، بحث آب و منتفی دانستن طرح‌های انتقال بین‌حوضه‌ای از سرشاخه‌های کارون و تکمیل طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری در استان خوزستان است. سید کریم حسینی در نشست رئیس جمهور با شیوخ و سران عشایر خوزستان که امروز (۵ […]

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز بحث اول استان خوزستان پس از کرونا، بحث آب و منتفی دانستن طرح‌های انتقال بین‌حوضه‌ای از سرشاخه‌های کارون و تکمیل طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری در استان خوزستان است.

سید کریم حسینی در نشست رئیس جمهور با شیوخ و سران عشایر خوزستان که امروز (۵ شهریورماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم برکات این حضور پربرکت در دومین روز تشکیل دولت به خوزستان و کشور برسد.

به گزارش کشاورزی پرس، وی افزود: این امید در دل مردم است. باعث افتخار است که بزرگان طوایف با شفافیت و صراحت و کارشناسی مطالب خود را بیان می‌کنند.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز بحث اول استان خوزستان پس از کرونا، بحث آب و منتفی دانستن طرح‌های انتقال بین‌حوضه‌ای از سرشاخه‌های کارون و تکمیل طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری در استان خوزستان است. در فاز اول، مردم برکات این طرح را دیده‌اند.

وی افزود: بحث شبکه فاضلاب نیز دردی است که در اولین بارندگی‌ها مشخص می‌شود و بحث اشتغال جوانان استان خوزستان نیز مشکل دیگری است. اشتغال جوانان باید مورد توجه آقای رئیسی قرار بگیرد. ایشان صادق‌الوعد است و امیدواریم این صداقت را در روزهای اول دولت ببینیم.

منبع ایسنا


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار