دولت به اشتغال جوانان خوزستان توجه ویژه کند

تاریخ انتشار: جمعه 5 شهریور 1400 | 19:15 ب.ظ
دولت به اشتغال جوانان خوزستان توجه ویژه کند نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه مطالبه کثیر جوانان استان خوزستان بحث اشتغال است، گفت: مردم رنج‌دیده خوزستان سختی‌های فراوان و متعددی در دوران مختلف متحمل شده‌اند اما در صحنه‌های گوناگون نظام حضور داشته‌اند. حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در نشست رئیس جمهور با شیوخ و سران عشایر خوزستان که امروز (۵ […]

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه مطالبه کثیر جوانان استان خوزستان بحث اشتغال است، گفت: مردم رنج‌دیده خوزستان سختی‌های فراوان و متعددی در دوران مختلف متحمل شده‌اند اما در صحنه‌های گوناگون نظام حضور داشته‌اند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در نشست رئیس جمهور با شیوخ و سران عشایر خوزستان که امروز (۵ شهریورماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، خطاب به رئیس جمهور و اعضای هیات دولت حاضر در این نشست اظهار کرد: اینکه پس از دو روز از تشکیل دولت به طور سرزده وارد استان خوزستان شدید، باید از شما تشکر کرد.

به گزارش کشاورزی پرس، وی افزود: خوزستان، شیشه عمر کشور است. مردم خوزستان در هشت سال دفاع مقدس در خط اول مقاومت مثل خورشید درخشیدند و خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان کرد: مردم رنج‌دیده خوزستان سختی‌های فراوان و متعددی در دوران مختلف متحمل شده‌اند اما در صحنه‌های گوناگون نظام حضور داشته‌اند.

وی افزود: اولویت اول در خوزستان، مساله اشتغال جوانان است. در این زمینه چند کارگروه در استان تشکیل شده است. در خصوص ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی که دارای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی هستند، اگر ۴۰ درصد باقی‌مانده این طرح‌ها اجرایی شود برای بیش از ۱۰۰ هزار نفر از جوانان استان خوزستان اشتغال ایجاد می‌شود.

وی افزود: مطالبه کثیر جوانان استان خوزستان، بحث اشتغال است و انتظار داریم به کشاورزی، نفت و آبزیان و طرح ۵۵۰ هزار هکتاری نیز توجه ویژه‌ای شود.

منبه ایسنا


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار