بهره مندی ۴هزار ۷۵۰ بیماری کرونایی از خدمات هلال احمر

تاریخ انتشار: شنبه 6 شهریور 1400 | 11:56 ق.ظ
بهره مندی ۴هزار ۷۵۰ بیماری کرونایی از خدمات هلال احمر علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان ،  گفت: علاوه بر توزیع برخی تجهیزات پزشکی در مراکز درمانی ۴ هزار و ۷۵۰ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا بستری در منازل نیز از خدمات بانک‌های امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر استان بهره‌مند شده اند. او افزود: تجهیزات امانی ارائه شده در این بانک‌های امانات برای بیماران کرونایی بستری […]

علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان ،  گفت: علاوه بر توزیع برخی تجهیزات پزشکی در مراکز درمانی ۴ هزار و ۷۵۰ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا بستری در منازل نیز از خدمات بانک‌های امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر استان بهره‌مند شده اند.

او افزود: تجهیزات امانی ارائه شده در این بانک‌های امانات برای بیماران کرونایی بستری در منازل شامل دستگاه‌های اکسیژن ساز، کپسول‌های اکسیژن در ابعاد مختلف به همراه مانومتر‌های اکسیژن و دستگاه‌های اکسی متر است که استفاده از آن‌ها از اولویت‌های اول و مهمترین اقدامات درمانی بیماران مبتلا به کووید ۱۹ است.

خدادادی بیان داشت: ارائه این خدمات از سوی جمعیت هلال احمر در کاهش ازدحام بیماران مبتلا به ویروس کرونا بستری در بیمارستان‌ها نقش موثری داشته است و به عنوان کمکی برای کادر درمان استان که در این ایام به شدت تحت فشار قرار گرفته اند و این روز‌ها خسته‌تر از هر وقت دیگر مشغول خدمت رسانی هستند، عمل کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: البته تعدادی از تجهیزات بانک‌های امانات جمعیت هلال احمر خوزستان نیز با توجه به اوج گیری‌های آمار مبتلایان بستری در مراکز درمانی و نیاز مبرم بیمارستان‌های سطح استان به این اقلام به صورت امانی و با درخواست دانشگاه‌های علوم پزشکی در اختیار مراکز متقاضی قرار گرفته است.

این مقام مسئول ادامه داد: این تجهیزات، تعداد ۱۰ دستگاه بای پپ هم جهت استفاده در بخش‌های مراقبت ویژه بیماری‌های حاد تنفسی بیمارستان‌ها از محل این بانک‌ها تامین و در اختیار مراکز درمانی گذاشته شده است.

او گفت: جمعیت هلال احمر از ابتدای شیوع این ویروس در خوزستان کوشیده است از تمام ظرفیت‌های موجود در این مجموعه مردم نهاد برای ارائه خدمات به مردم استان و تسکین آلام دردمندان درگیر و یا متأثر از ویروس کرونا استفاده نماید تا با همکاری و همدلی همگانی از این بحران نیز به سلامت عبور کنیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار