محموله ۱۰۰ هزار دوزی واکسن کرونا وارد استان خوزستان شد

تاریخ انتشار: شنبه 6 شهریور 1400 | 17:47 ب.ظ
محموله ۱۰۰ هزار دوزی واکسن کرونا وارد استان خوزستان شد فرهاد ابول نژادیان  ، درباره دستاورد سفر رئیس جمهور به خوزستان اظهار داشت: سفر بسیار خوب و امیدبخشی از سوی رییس محترم جمهور، وزیر بهداشت و سایر اعضای کابینه به استان صورت گرفت و دستاوردهای خوبی برای حوزه سلامت خوزستان داشت؛ با دستور رئیس جمهور موضوع توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی از جمله افزایش تخت‌های […]

فرهاد ابول نژادیان  ، درباره دستاورد سفر رئیس جمهور به خوزستان اظهار داشت: سفر بسیار خوب و امیدبخشی از سوی رییس محترم جمهور، وزیر بهداشت و سایر اعضای کابینه به استان صورت گرفت و دستاوردهای خوبی برای حوزه سلامت خوزستان داشت؛ با دستور رئیس جمهور موضوع توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی از جمله افزایش تخت‌های بیمارستانی و همچنین رفع کمبودهای نیروی انسانی دنبال خواهد شد.

وی افزود: روز گذشته وزیر بهداشت از هیئت ابوالفضل العباس که روزانه تا ۳ هزار نفر واکسن می‌زند بازدید کرد که معتقد بود این اقدام باید به عنوان الگویی در کشور باشد. همچنین حسینیه آیت‌الله کعبی و مرکز نمونه‌گیری شهید فرجوانی دیگر اقدام خوب مردمی هستند که شایسته تقدیر است.

ابول نژادیان گفت: روز گذشته محموله ۱۰۰ هزار دوزی واکسن به دست ما رسید و به سرعت برای تزریق به گروه‌های هدف در اختیار پایگاه‌های واکسیناسیون قرار گرفت. امیدواریم همه افرادی که نوبت واکسنشان رسیده برای تزریق واکسن مراجعه کنند چرا که هنوز بخشی از این افراد برای دریافت واکسن نیامده اند.

وی افزود: اکنون ۱۰ درصد افراد ۶۰ سال به بالا هنوز واکسن نزده اند لذا طرحی را پیشنهاد کردیم که به واسطه آن با اتوبوس آمبولانس و نیروهای عملیاتی به درب خانه‌های افراد برویم و آنها را متقاعد کنیم تا واکسن بزنند که وزیر بهداشت از این طرح استقبال کرد. بنا داریم این طرح را ابتدا از اهواز شروع کرده و به سرعت مابقی شهرها را پوشش دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اظهار داشت: کماکان ۲۰ شهر خوزستان بدون تغییر نسبت به رنگ بندی قبل در وضعیت قرمز دارند اندکی از مراجعات به بیمارستان‌ها کاسته شده است و به صورت میانگین روزانه ۹۵۰۰ بیمار به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند ، این تعداد در هفته قبل تا ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر هم رسیده بود. از مردم می خواهیم با رعایت و اهتمام جدی به دستورالعمل‌های بهداشتی و بویژه دوری از تجمع‌ها به شکستن پیک اخیر کمک کنند.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار