طی۱۴ ماه تحقق یافت ؛

انتقال ۲۸ میلیون بشکه نفت سنتزی به پالایشگاه‌ها توسط مناطق نفتخیز جنوب

تاریخ انتشار: یکشنبه 7 شهریور 1400 | 14:11 ب.ظ
انتقال ۲۸ میلیون بشکه نفت سنتزی به پالایشگاه‌ها توسط مناطق نفتخیز جنوب مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از انتقال بیش از ۲۸ میلیون بشکه نفت سنتزی به پالایشگاه‌­های کشور توسط شبکه خطوط لوله و ایستگاه­‌های پمپاژ مناطق نفتخیز جنوب طی ۱۴ ماه گذشته خبر داد. به گزارش کشاورزی پرس، مهندس غلامرضا نورانی در این خصوص گفت: ارسال نفت سنتزی به پالایشگاه­‌ها برنامه‌­ای است که از خرداد ماه […]

مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از انتقال بیش از ۲۸ میلیون بشکه نفت سنتزی به پالایشگاه‌­های کشور توسط شبکه خطوط لوله و ایستگاه­‌های پمپاژ مناطق نفتخیز جنوب طی ۱۴ ماه گذشته خبر داد.

به گزارش کشاورزی پرس، مهندس غلامرضا نورانی در این خصوص گفت: ارسال نفت سنتزی به پالایشگاه­‌ها برنامه‌­ای است که از خرداد ماه ۱۳۹۹ تا کنون با هدف استفاده مطلوب و بهینه از مازاد میعانات گازی پارس جنوبی آغاز شده است.

وی با اشاره به میزان ارسال نفت سنتزی افزود: شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب پس از دریافت نفت سنتزی از شرکت نفت فلات قاره (در پایانه بهرگان)، با استفاده از ظرفیت­‌های موجود خطوط لوله و ایستگاه­‌های پمپاژ و پس از اجرای اصلاحیه‌های لازم، بیش از ۲۰ میلیون بشکه را به پالایشگاه­­‌های آبادان و اصفهان و مابقی را به مخازن شرکت پتروامید آسیا و تأسیسات خارگ ارسال نموده است.

شایان ذکر است طرح ارسال نفت سنتزی به پالایشگاه‌­ها در مناطق نفت­خیز جنوب، به واسطه وجود زیرساخت­ها و شبکه گسترده‌­ای از خطوط لوله جریانی  با اجرای اصلاحیه‌های مورد نیاز، با بهره­‌گیری از دانش و تلاش شبانه­ روزی کارکنان این شرکت به ویژه شرکت­ های نفت و گاز  مارون، آغاجاری، کارون و نظارت و هماهنگی  مدیریت تولید ستاد مناطق نفتخیز جنوب در بازه زمانی کوتاهی اجرایی شده است.

منبع نفتخیز جنوب


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار