شیرینی خِدمت گروه‌های جهادی در روز‌های تلخ کرونایی / وقتی سنگر خدمت ‌تغییر می‌کند

تاریخ انتشار: یکشنبه 7 شهریور 1400 | 10:21 ق.ظ
شیرینی خِدمت گروه‌های جهادی در روز‌های تلخ کرونایی / وقتی سنگر خدمت ‌تغییر می‌کند سال‌هاست گروه‌های جهادی میدان‌دار خدمت‌رسانی به مردم در گوشه کنار این مرزبوم هستند، از حاشیه شهرها گرفته تا لب مرزها پای کار ایستاده‌اند.

 

شیرینی خِدمت گروه‌های جهادی در روز‌های تلخ کرونایی / وقتی سنگر خدمت ‌تغییر می‌کند

جوانان و نوجوانانی که سال‌های انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را تجربه نکردند و دغدغه جهاد در سر دارند با تشکیل گروه‌های جهادی، به این آرزوی خود جامه هدف می‌پوشاندند تا در عرصه خدمت‌رسانی و جهاد به همشهریان و همنوعان خود کمک کنند.

عمده این جوانان و نوجوانان با غیرت؛ اخلاص را الگوی خود قرار داده و گمنام در این عرصه مشغول خدمت‌رسانی هستند. دراین باره تمام گروه‌های جهادی بسیج سپاه پاسداران دزفول در قالب طرح شهیدسلیمانی که یکی از موفق‌ترین برنامه‌ها برای مدیریت بیماری بوده، با توجه به اوضاع بحرانی دزفول و تکمیل بیمارستان این شهرستان عزم خود را جزم کرده و برای کنترل بیماری ویروس کرونا در تمام شهرک‌ها و روستاهای محروم شهرستان دزفول بسیج شده‌اند.

سرهنگ پاسدارمحمدرضالیلی زاده فرمانده سپاه دزفول با بیان اینکه سپاه، بسیج و تمام گروه‌های جهادی این ارگان در زمینه مقابله با کرونا با همه ظرفیت پای کار مردم هستند، اظهار داشت: سپاه و بسیج از مردم با مردم و برای مردم است و در این زمینه با همه توان و ظرفیت پای کار هستیم و از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

سرهنگ لیلی زاده با بیان اینکه بسیج همواره در کنارمردم و کادر درمان بوده و هست بیان کرد: طرح شهیدسلیمانی با استفاده از تمام توان ظرفیت بسیج برای غربالگری و شناسایی زودهنگام بیماران و درمان به موقع مبتلایان به کرونا در حال انجام است. در این طرح ۸۲تیم پنج نفره مشارکت دارند.

شهرستان دزفول در وضعیت قرمز است و ظرفیت بیمارستان بزرگ دزفول تکمیل شده است.

 منبع: خبرگزاری تسنیم از  دزفول 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار