کلنگ زنی پارک برهان اهواز

تاریخ انتشار: یکشنبه 7 شهریور 1400 | 11:34 ق.ظ
کلنگ زنی پارک برهان اهواز عالیپور سرپرست شهرداری اهواز گفت: آیین کلنگ زنی پارک محله‌ای برهان به مساحت ۴ هکتار در منطقه بهارستان اهواز برگزار شد و امیدواریم در زمان کوتاهی این پروژه افتتاح شود. او با بیان اینکه در اهواز سرانه‌های تفریحی کم بوده و حدود ۶.۲۵ برای هر نفر است، افزود: این یکی از مشکلاتی است که در شهر اهواز وجود دارد […]

عالیپور سرپرست شهرداری اهواز گفت: آیین کلنگ زنی پارک محله‌ای برهان به مساحت ۴ هکتار در منطقه بهارستان اهواز برگزار شد و امیدواریم در زمان کوتاهی این پروژه افتتاح شود.

او با بیان اینکه در اهواز سرانه‌های تفریحی کم بوده و حدود ۶.۲۵ برای هر نفر است، افزود: این یکی از مشکلاتی است که در شهر اهواز وجود دارد و عوامل بسیار زیادی در این مشکلات دخیل است.

عالیپور بیان داشت: با تغییر رویکردی که در حوزه برنامه ریزی شهری درنظر گرفته ایم ان شاءالله به صورت متمرکز بتوانیم سرانه‌ها را تحت عنوان مرکز محله جبران و پارک‌ها و تفریگاه‌های با مقیاس بزرگ برای محله‌ها احداث کنیم.

مطیعی عضو شورای شهر اهواز نیز گفت: یکی از نکاتی که در شورای ششم دنبال می‌شود توجه به پایداری حوزه‌ها است شورای شهر نسبت به مسائل شهری، بحث‌های نظارتی را دنبال می‌کند تا همه امور از چهار چوب علمی برخوردار باشد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار