تردد بیش از ۱۵ میلیون خودرو در محورهای خوزستان به ثبت رسید

تاریخ انتشار: دوشنبه 8 شهریور 1400 | 10:25 ق.ظ
تردد بیش از ۱۵ میلیون خودرو در محورهای خوزستان به ثبت رسید محمد طلا شجاعی معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: مردادماه امسال تردد ۱۵ میلیون و ۶۸۸ هزار و ۶۷۰ خودرو در استان به ثبت رسید که این میزان در مقایسه با مدت مشابه پارسال رشد ۳ درصدی را نشان می‌دهد. او سهم تردد ماشین‌های سنگین را از این […]

محمد طلا شجاعی معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: مردادماه امسال تردد ۱۵ میلیون و ۶۸۸ هزار و ۶۷۰ خودرو در استان به ثبت رسید که این میزان در مقایسه با مدت مشابه پارسال رشد ۳ درصدی را نشان می‌دهد.

او سهم تردد ماشین‌های سنگین را از این میزان بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار خودرو اعلام کرد و افزود: محور‌های ماهشهر به بندر امام خمینی (ره)، اهواز به شوش (کمربندی شمالی)، رفت و برگشت شوش به الوان و ورودی شرق اهواز بیشترین تردد خودرو را در خوزستان داشتند.

طلا شجاعی از ثبت بیش از یک میلیون و ۵۰ هزار تخلف سرعت غیرمجاز در محور‌های خوزستان خبر داد و بیان داشت: عمده تخلف‌های سرعت غیرمجاز در آزادراه پل زال به اندیمشک، بندر امام خمینی (ره) به ماهشهر و اهواز به شوش به ثبت رسیده است.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان تصریح کرد: در همین مدت نیز بیش از یک میلیون و ۶۰۰ تخلف به دلیل رعایت نشدن فاصله مجاز در محور‌های الوان به شوش (رفت و برگشت)، اهواز به شوش (رفت و برگشت) و ورودی شرق اهواز ثبت شده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار