برای اولین بار در جنوب کشور؛

اپلیکیشن خبری تی بین رونمایی شد

تاریخ انتشار: سه شنبه 9 شهریور 1400 | 17:36 ب.ظ
اپلیکیشن خبری تی بین رونمایی شد اپلیکیشن تلویزیون اینترنتی تی بین امروز سه شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ با حضور مسئولین کشوری و استانی در اهواز رونمایی شد. به گزارش کشاورزی پرس، محسن فرهادی باجولی مدیر تلویزیون اینترنتی تی بین در این خصوص گفت: اپلیکیشن تی بین نخستین اپلیکیشن خبری در جنوب کشور به حساب می‌آید که امکان دسترسی سریع و آسان […]

اپلیکیشن تلویزیون اینترنتی تی بین امروز سه شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ با حضور مسئولین کشوری و استانی در اهواز رونمایی شد.

به گزارش کشاورزی پرس، محسن فرهادی باجولی مدیر تلویزیون اینترنتی تی بین در این خصوص گفت: اپلیکیشن تی بین نخستین اپلیکیشن خبری در جنوب کشور به حساب می‌آید که امکان دسترسی سریع و آسان به جدیدترین و مهم‌ترین اخبار را برای کاربران فراهم کرده است.

فرهادی باجولی افزود: این اپلیکیشن علاوه بر انتشار مهمترین اخبار و رویدادها، محتوای تولیدی و آموزشی ویژه ای را نیز در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

مدیر تی بین ادامه داد: این اپلیکیشن اخبار را در دسته بندی های مختلف در اختیار کاربران خود قرار داده و امکان به اشتراک گذاری سریع و راحت اخبار و محتوای اپلیکیشن را به آن ها می دهد.

وی افزود: یکی از مهمترین قابلیت های این اپلیکشن این است که کاربران می توانند به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن سوژه های خبری خود را در قالب عکس و فیلم برای این رسانه جهت پوشش خبری ارسال کنند. 

گفتنی است؛ تی بین از ابتدای سال ۹۵ کار خود را با اندیشه ای که برگرفته از چندسال تجربه در حوزه مطبوعات و آمیخته با دانش شناخت رسانه های نوین بود کار خود را شروع کرد و از خردادماه ۹۶ با انتشار نخستین تولید محتوا، رسما به عنوان اولین تلویزیون اینترنتی در جنوب کشور و با شعار “تی بین پیگیر مطالبات مردمی” کار خود را آغاز و با رویکردی که داشت توانست در مدت فعالیت خود در چند سال اخیر نگاه مردم را به سمت خود جلب کرده و اقبال عمومی را به همراه داشته باشد.  

این رسانه در مدت فعالیت خود تاکنون بیش از ۵۰۰ ویدیو در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و ورزشی در قالب گزارش های مخاطب محور و مردمی ساخته است که مورد اقبال مردم قرار گرفته و همین مهم باعث تبدیل شدن تی بین به یک رسانه مردمی شود.

تی بین علاوه بر سایت اختصاصی، آپارات و یوتیوب در واتساپ نیز بسیار فعال بوده به طوری که ۵۰ گروه با بیش از ۱۲ هزار مخاطب دارد و با رونمایی از اپلیکیشن خود فضای تازه و متفاوتی را در اختیار مخاطبین خود قرار می دهد.

منبع  تی بین

⭕️جزییات خبر را در سایت تی بین بخوانید

👇🏻👇🏻

https://www.instagram.com/p/CTPQFB9AT6N/?utm_medium=copy_link


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار