شهردار منتخب اهواز: نگاه عدالت محور و یکدست شورا فرصتی استثنایی برای اهواز

تاریخ انتشار: سه شنبه 9 شهریور 1400 | 09:04 ق.ظ
شهردار منتخب اهواز: نگاه عدالت محور و یکدست شورا فرصتی استثنایی برای اهواز شهردار منتخب اهواز گفت: نگاه عدالت محور و یکدست شورای شهر اهواز فرصتی استثنایی برای حل مشکلات شهر است که باید با برنامه ریزی برای درآمد زایی شهرداری از این فرصت برای بهبود وضعیت موجود استفاده کرد.  شامگاه دوشنبه هشتم شهریورماه شهردار منتخب اهواز رضا امینی به همراه اعضای شورای شهر و علیرضا عالیپور سرپرست […]

شهردار منتخب اهواز گفت: نگاه عدالت محور و یکدست شورای شهر اهواز فرصتی استثنایی برای حل مشکلات شهر است که باید با برنامه ریزی برای درآمد زایی شهرداری از این فرصت برای بهبود وضعیت موجود استفاده کرد.

 شامگاه دوشنبه هشتم شهریورماه شهردار منتخب اهواز رضا امینی به همراه اعضای شورای شهر و علیرضا عالیپور سرپرست شهرداری اهوز از مناطق محروم از جمله کوی سیاحی، کوی مندلی و منبع آب بازدید کردند.

در این بازدید شهردار منتخب اهواز اولویت‌های کاری را دغدغه‌های اصلی مردم عنوان کرد و بر ترمیم آسفالت این مناطق تاکید کرد.

وی گفت: اگر دید جامعه شناختی به محلات اهواز و حواشی آن داشته باشیم، هرکدام از نظر برخورداری امکانات، نمره ای می‌گیرند که باید در آن توازن ایجاد شود.

امینی افزود: اگر بگوییم که در ۴ سال آینده حاشیه شهر را از نظر امکانات و خدمات شهری بهبود می‌بخشیم، چیزی جز شعار نبوده و این مهم به کار کارشناسی و کسب اطلاعات از محلات نیاز دارد.

شهردار منتخب اهواز ادامه داد: یکی از مهم‌ترین برنامه ها ایجاد تعادل اجتماعی و خدمات شهری در اهواز مخصوصا در حاشیه است که بازدید میدانی به این امر کمک می‌کند.

وی همچنین عنوان کرد: اگر نگاه به شهر، عدالت محور باشد، راه‌حل‌ مشکلات نیز پیدا می‌شود. همه شهروندها در نظر ما یکسان بوده و تلاش ما به سمت عدالت است که ظرفیت آن در اهواز وجود دارد.

امینی تصریح کرد: کمتر شورایی در کشور یکدستی و هماهنگی شورای شهر اهواز را دارد که این مساله یک فرصت استثنایی برای کاهش آلام مردم اهواز است.

وی در پایان اضافه کرد: در کنار هماهنگی و یکدلی شورای شهر اهواز ما نیازمند ابزارهایی هستیم که شهرداری در آن‌ها دچار مشکلاتی بوده و از مهم‌ترین آن‌ها می توان به کمبود اعتبارات اشاره کرد که باید از بخش‌های دولتی تامین شود و با ایجاد پروژه‌های شاخص به درآمدزایی های مد نظر برسیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار