بیمارستان ۹۶ تختخوابی آیت الله طالقانی اهواز بهره برداری شد

تاریخ انتشار: پنجشنبه 11 شهریور 1400 | 11:14 ق.ظ
بیمارستان ۹۶ تختخوابی آیت الله طالقانی اهواز بهره برداری شد سردار روح اله نوری جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در آئین بهره‌برداری از بیمارستان ۹۶ تختخوابی آیت اله طالقانی اهواز ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی کادر بهداشت و درمان اظهارداشت: امروز شاهد هستیم که در کوتاه ترین زمان ممکن یک مرکز بیمارستانی برای خدمات دهی به بیماران کرونایی در اهواز افتتاح شد. وی افزود: با […]

سردار روح اله نوری جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در آئین بهره‌برداری از بیمارستان ۹۶ تختخوابی آیت اله طالقانی اهواز ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی کادر بهداشت و درمان اظهارداشت: امروز شاهد هستیم که در کوتاه ترین زمان ممکن یک مرکز بیمارستانی برای خدمات دهی به بیماران کرونایی در اهواز افتتاح شد.

وی افزود: با توجه به آغاز موج پنجم کرونا و فشار زیادی که روی کادر درمان وجود دارد، تلاش کردیم در این مقطع همه ظرفیت‌ها را در حوزه درمان کرونا پای کار بیاوریم.

سردار نوری با بیان اینکه نیروی زمینی سپاه علاوه بر تامین امنیت در مرزهای کشور، در خدمت رسانی همیشه پیش قدم بوده است، گفت: در این شرایط زحمات سپاه به ویژه نیروی زمینی بسیار تاثیرگذار، عملیاتی و مهم بود.
 
وی اولویت امروز کشور را مقابله با کرونا دانست و افزود: آمادگی داریم هر جا نیاز باشد بعد از بررسی‌های لازم بیمارستان برپا و در زمینه تیم‌های پزشکی مساعدت کنیم.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران اظهارداشت: نیروهای بهداری سپاه در مرز ارس، عراق، ترکیه و جنوب غرب کشور مستقر هستند و در کنار دانشگاه‌های علوم پزشکی به مردم خدمات درمانی ارائه می‌کنند. 

وی افزود: امروز استاندار و کادر پزشکی و پرستاری استان شبانه روز فعال هستند همانطور که در دوران دفاع مقدس، استاندار وقت خوزستان با همراهی فرماندهان در مقابل دشمنان ایستاد

نوری گفت: اکنون در همه نقاط کشور، مردم و مسوولان در کنار کادر پزشکی در خط مقدم مبارزه با بیماری قرار گرفتند که نشان دهنده الگوی ایثار و از خودگذشتگی است و این الگو باید حفظ شود.

وی افزود: یک سامانه سی تی اسکن سیار در این بیمارستان مسقر شده که خودکفا بوده و نیاز به هیچ چیزی از بیرون ندارد و می تواند در امر درمان نقش مهمی ایفا کند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران اظهارداشت: خوزستان شهیدپرور در دوران دفاع مقدس چون کوهی در مقابل دشمن ایستاد و امروز نیز در بحث مبارزه با کرونا موفق ظاهر شده و به وظیفه دینی و انقلابی خود عمل کرده است.

به گزارش ایرنا ۱۰ روز قبل نشستی با حضور سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه مبنی بر کمک رسانی به بخش درمان در اهواز برگزار و مقرر شد بیمارستان طالقانی اهواز با کمک نیروی زمینی سپاه تجهیز و به چرخه بستری بیماران کرونایی اضافه شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار