پیش بینی تولید بیش از ۶۰۰ هزار تن شکر در سال زراعی

تاریخ انتشار: شنبه 13 شهریور 1400 | 10:05 ق.ظ
پیش بینی تولید بیش از ۶۰۰ هزار تن شکر در سال زراعی مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت:علی‌رغم محدودیت منابع آبی و برق با پایش و مدیریت مناسب مزارع نیشکر، ۸۷ تا ۹۰ درصد رشد مورد انتظار گیاه نیشکر محقق شده و پیش بینی می‌شود در سال زراعی جاری بیش از ۶۰۰ هزار تن شکر تولید شود. ناصری در ادامه به بازسازی و تعمیر کارخانه‌های […]

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت:علی‌رغم محدودیت منابع آبی و برق با پایش و مدیریت مناسب مزارع نیشکر، ۸۷ تا ۹۰ درصد رشد مورد انتظار گیاه نیشکر محقق شده و پیش بینی می‌شود در سال زراعی جاری بیش از ۶۰۰ هزار تن شکر تولید شود.

ناصری در ادامه به بازسازی و تعمیر کارخانه‌های شکر به همت متخصصان داخلی اشاره کرد و گفت: عملیات اورهال این کارخانه‌ها رو به اتمام است و با شروع فصل برداشت نیشکر، تولید شکر با ظرفیت حداکثری از سر گرفته می‌شود.

وی افزود: ۲۷ مهرماه برداشت نیشکر آغاز می‌شود و بار دیگر در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها، در سایه عنایت الهی و همت پرسنل، صنعت نیشکر شاهد شکوفایی خواهد بود.

مدیرعامل توسعه نیشکر تصریح کرد: تجهیز ناوگان عملیات برداشت نیشکر و ساخت و بازسازی ادوات کشاورزی در حال انجام است و ناوگان جدید حمل و نقل ایمن ترابر نیشکر نیز به منظور حمل محصولات تولیدی به مجموعه صنعت بزرگ توسعه نیشکر اضافه شده است.

عملیات برداشت نیشکر هر ساله از اواخر مهرماه آغاز و تا فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

این عملیات بزرگترین عملیات متمرکز برداشت در بخش کشاورزی کشور است که ۱۰۰ درصد به شکل مکانیزه و با دستگاه‌های برداشت نیشکر به نام “هاروستر” انجام می‌شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار