در بازدید مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر از شرکت آبان بسپار توسعه مطرح شد؛

تامین نیازهای بخش آب و فاضلاب خوزستان با اصلاح خط تولید لوله‌های پلی‌اتیلن

تاریخ انتشار: دوشنبه 15 شهریور 1400 | 08:41 ق.ظ
تامین نیازهای بخش آب و فاضلاب خوزستان با اصلاح خط تولید لوله‌های پلی‌اتیلن با اصلاح و به‌روزآوری تجهیزات خط تولید لوله‌های دوجداره پلی‌اتیلن کاروگیت‌دار شرکت آبان بسپار توسعه، بخش عمده‌ای از لوله و سازه‌های مورد استفاده در خطوط شبکه فاضلاب خوزستان تامین می‌شود.

شرکت آبان‌بسپار توسعه از شرکت‌های زیرمجموعه توسعه نیشکر است که با تولید لوله‌های پلی‌اتیلن فشار قوی و تنوع محصولات، توانایی تامین نیازهای بخش آب و فاضلاب استان و کشور را دارد.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر  یکشنبه ۱۴ شهریورماه در جریان بازدید از شرکت آبان‌بسپار توسعه، اصلاح و به‌روزآوری این خط تولید را گامی مهم در راستای بهبود کیفیت محصولات تولیدی برشمرد.

دکتر عبدعلی ناصری دانش، توانمندی و همت متخصصان داخلی را عاملی برای حرکت در مسیر توسعه و خودکفایی دانست و ضمن تقدیر از تلاشگران عرصه تولید، اظهار امیدواری کرد که هرچه زودتر شاهد تسریع در روند تولید این لوله‌ها و سودآوری مطلوب آن باشیم تا صنعت بزرگ توسعه نیشکر بیش از پیش بتواند در جهت ارتقا و جهش تولید گام بردارد.

بهبود مستمر کیفیت محصولات تولیدی شرکت آبان بسپار توسعه

در ادامه این بازدید، مدیرعامل شرکت آبان بسپار توسعه نیز مهمترین دستاورد این به‌روزآوری و اصلاح را جلوگیری از هدر رفت مواد اولیه دانست.

مهرزاد فاطمی‌نیا با بیان این مطلب افزود: با حذف مواد زائد تزریقی در کاروگیت‌ها و حذف مواد اضافی ایجاد شده به دلیل مشکل ضخامت و عدم یکنواختی لایه‌های داخلی و خارجی، می‌توان با تولید لوله های سبک‌تر، مقاومت حلقوی بزرگ‌تری را دریافت کرد.

وی تاکید کرد که این شرکت بر پایه توانایی متخصصان و کارشناسان داخلی و اعتماد به جوانان، همواره به دنبال بهبود مستمر کیفیت محصولات تولیدی است.

مدیرعامل شرکت آبان بسپار توسعه در ادامه‌ به اقدام مبتکرانه و بی‌سابقه متخصصین این شرکت در اصلاح و به‌روزآوری خط تولید اشاره کرد و گفت: از ابتدای خرید خط تولید لوله‌های پلی اتیلن دوجداره کاروگیت‌دار در قطرهای بزرگ، مشکلاتی در محصولات تولیدی مشاهده می شد که با نظر بازرسان کنترل کیفیت تصمیم به اصلاح گرفته شد.

لوله دوجداره کاروگیت دار یکی از انواع لوله های پلی اتیلنی فاضلابی است که با ظاهر شیاردار (کاروگیت دار) و سطح داخلی زرد رنگ، صاف و صیقلی در شرکت آبان بسپار توسعه تولید می شود.

لوله آبیاری تاشو، لوله های پلی اتیلن، لوله‌های زهکشی pvc، لوله های فشار قوی اسپیرال، لوله های کرتیوب دار، اتصالات پلی اتیلن، قطعات پلاستیکی و کیسه های پلاستیکی جهت حمل و نقل محصولات کشاورزی، پتروشیمی ، نساجی و…از دیگر محصولات تولیدی این شرکت است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار