کشف ۱۸۱ کیلوگرم حشیش در آبادان

تاریخ انتشار: دوشنبه 15 شهریور 1400 | 10:01 ق.ظ
کشف ۱۸۱ کیلوگرم حشیش در آبادان سردار سیدمحمد صالحی اظهار داشت: در ادامه اجرای طرح های قاطع و مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف و تسلط اطلاعاتی موفق به شناسایی یک محموله بزرگ مواد مخدر در شهرستان آبادان شدند. وی افزود: ماموران با اقدام تخصصی محل دقیق دپوی مواد مخدر را در یک […]

سردار سیدمحمد صالحی اظهار داشت: در ادامه اجرای طرح های قاطع و مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف و تسلط اطلاعاتی موفق به شناسایی یک محموله بزرگ مواد مخدر در شهرستان آبادان شدند.

وی افزود: ماموران با اقدام تخصصی محل دقیق دپوی مواد مخدر را در یک منزل مسکونی در آبادان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی و پشتیبانی پلیس این شهرستان، طی عملیاتی ضربتی علاوه بر دستگیری یک قاچاقچی، در بازرسی از محل مورد نظر ۱۸۱ کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش را کشف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

وی تصریح کرد: دیگر هیچ مکان امنی برای سوداگران مرگ وجود ندارد و پلیس با جدیت و برخورد قاطع به دنبال شناسایی و انهدام باندهای قاچاق مواد مخدر است.

پیش از این در ۲۶ مردادماه فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۱۵۷ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در شهرستان امیدیه در جنوب شرق خوزستان و دستگیری ۲ سوداگر مرگ در این رابطه خبر داده بود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار