آیین افتتاح سومین خط تولید کارخانه صنعتی دوده فام

تاریخ انتشار: دوشنبه 15 شهریور 1400 | 11:12 ق.ظ
آیین افتتاح سومین خط تولید کارخانه صنعتی دوده فام به گزارش کشاورزی پرس:آیین افتتاح سومین خط تولید کارخانه صنعتی دوده فام دزفول که با تولید بالغ بر ۲۰ هزار تن دوده سخت در سال باعث شده که شرکت صنعتی دوده فام به بزرگترین تولید کننده دوده صنعتی در کشور تبدیل شود. امیرحسین نظری رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان بیان کرد :میزان […]

به گزارش کشاورزی پرس:آیین افتتاح سومین خط تولید کارخانه صنعتی دوده فام دزفول که با تولید بالغ بر ۲۰ هزار تن دوده سخت در سال باعث شده که شرکت صنعتی دوده فام به بزرگترین تولید کننده دوده صنعتی در کشور تبدیل شود.

امیرحسین نظری رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان بیان کرد :میزان سرمایه گذاری برای افتتاح این خط تولید ۲۱۵ میلیارد تومان و به همت متخصصان ایرانی طراحی و راه‌اندازی شده است.

وی افزود : با افتتاح این خط تولید ۴۵۶ نفر اشتغالزایی به صورت مستقیم و غیر مستقیم دارد. و همچنین با افتتاح این خط میزان سهم شرکت دوده فام در صادرات دوده کشور به ۷۰ درصد رسیده است.

رئیس بنیاد مستضعفان پرویز فتاح، معاون استاندار خوزستان ، نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار و رییس اداره صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مسئولین استانی و محلی در آیین افتتاح فاز سوم کارخانه صنعتی دوده فام دزفول حضور داشتند.

منبع: روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار