مرکز تجمیعی واکسیناسیون غدیر شهرداری اهواز افتتاح شد

تاریخ انتشار: سه شنبه 16 شهریور 1400 | 14:24 ب.ظ
مرکز تجمیعی واکسیناسیون غدیر شهرداری اهواز افتتاح شد علیرضا عالی‌پور سرپرست شهرداری اهواز در آیین بهره‌برداری از مرکز تجمیعی واکسیناسیون غدیر شهرداری در غرب اهواز، ضمن اشاره به اقدامات شهرداری در راستای مقابله با بیماری کرونا از تلاش‌ها برای راه‌اندازی چنین پایگاهی در شرق اهواز خبرداد.  علیرضا عالی‌پور امروز سه شنبه ۱۶ شهریورماه در آیین بهره‌برداری از مرکز تجمیعی واکسیناسیون غدیر شهرداری در […]

علیرضا عالی‌پور سرپرست شهرداری اهواز در آیین بهره‌برداری از مرکز تجمیعی واکسیناسیون غدیر شهرداری در غرب اهواز، ضمن اشاره به اقدامات شهرداری در راستای مقابله با بیماری کرونا از تلاش‌ها برای راه‌اندازی چنین پایگاهی در شرق اهواز خبرداد.

 علیرضا عالی‌پور امروز سه شنبه ۱۶ شهریورماه در آیین بهره‌برداری از مرکز تجمیعی واکسیناسیون غدیر شهرداری در قالب طرح شهید سلیمانی و در انتهای منطقه محروم کوی علوی اظهار کرد: با شروع کرونا شاهد فعالیت‌ گروه‌های جهادی بسیج، سپاه و نظیر آن بودیم و شهرداری اهواز نیز از این قاعده مستثنی نبود و در راستای مقابله با بیماری کرونا اقداماتی را انجام داد.

وی افزود: اعمال محدودیت‌های ترافیکی، ایجاد محدودیت در اصناف، بازار و مراکز تفریحی، خاموشی پارک‌ها، اختصاص سراهای محله به مراکز واکسیناسیون و تست کرونا و تجهیز آن‌ها، ایجاد سایبان برای بیمارستان‌ها، تهیه بسته‌های معیشتی با کمک بسیج و شستشو معابر و ضدعفونی کردن آن‌ها از جمله اقدامات شهرداری اهواز برای مقابله با بیماری کرونا بود.

سرپرست شهرداری اهواز با ابراز امیدواری از ریشه کن شدن هرچه سریعتر بیماری کرونا، گفت: اولین مرکز تجمیعی واکسیناسیون با همکاری سازمان بسیج شهرداری اهواز، شهرداری اهواز و مرکز بهداشت در غرب اهواز راه‌اندازی شد و در تلاش هستیم که چنین مرکزی را نیز در شرق اهواز راه‌اندازی کنیم.

گفتنی است این سالن یکی از بهترین سالن‌های واکسیناسیون در سطح اهواز با ظرفیت مناسب بوده که تا زمان پایان واکسیناسیون به فعالیت خود ادامه خواهد داد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار