کلیه کارکنان فولاد خوزستان واکسینه می شوند

تاریخ انتشار: سه شنبه 16 شهریور 1400 | 17:26 ب.ظ
کلیه کارکنان فولاد خوزستان واکسینه می شوند دکتر علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی از واکسیناسیون کلیه کارکنان فولاد خوزستان خبر داد.
دکتر علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی از واکسیناسیون کلیه کارکنان فولاد خوزستان خبر داد.
 صبح امروز دکتر علیرضا مخبر دزفولی با اعلام این خبر خوش گفت: تاکنون قریب به ٨۵٠٠ تَن از کارکنان شاغل و بازنشسته و خانواده آنان واکسینه شده اند که در جلوگیری از شیوع و عوارض شدید ویروس کوید١٩ اقدام بسیار ارزشمند و موثری است. 
 
قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی افزود: با  پیگیری های انجام شده، حمایت مدیرعامل و موافقت ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان و اختصاص واکسن مورد نیاز، همه کارکنان فولاد خوزستان واکسینه خواهند شد.
 
دکتر علیرضا‌ مخبر دزفولی گفت: همکاران محترم منتظر اعلام و دعوت از طریق پیامک باشند. 
 
وی در پایان این گفت و گو، انجام این اقدامات ارزشمند را مدیون لطف خدای متعال، حمایت های بی دریغ مدیرعامل محترم و هیات مدیره شرکت دانست و از تلاش های شبانه روزی همکاران سخت کوش در واحدهای مختلف معاونت منابع انسانی و امور اجتماعی خصوصا واحدهای HSE، خدمات و امور اجتماعی، اداری و نیز مدیریت های روابط عمومی، بازرسی و نظارت و ارتباطات و فناوری اطلاعات قدردانی کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار