از کاهش قیمت هویج تا نارنگی‌های رنگ شده در بازار اهواز

تاریخ انتشار: چهارشنبه 17 شهریور 1400 | 13:58 ب.ظ
از کاهش قیمت هویج تا نارنگی‌های رنگ شده در بازار اهواز رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز گفت: هویج در بین صیفی‌جات، از تب و تاب قیمتی خود افتاده و به هر کیلوگرم ۱۶ هزار تومان در میدان میوه و تره‌بار اهواز رسیده است. عبدالرضا جمالی‌پور درباره وضعیت بازار میوه و تره‌بار در اهواز اظهار کرد: قیمت میوه نسبت به هفته‌های گذشته تغییری نکرده است و […]

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز گفت: هویج در بین صیفی‌جات، از تب و تاب قیمتی خود افتاده و به هر کیلوگرم ۱۶ هزار تومان در میدان میوه و تره‌بار اهواز رسیده است.

عبدالرضا جمالی‌پور درباره وضعیت بازار میوه و تره‌بار در اهواز اظهار کرد: قیمت میوه نسبت به هفته‌های گذشته تغییری نکرده است و فقط هویج در بین صیفی‌جات، از تب و تاب قیمتی خود افتاده است و به هر کیلوگرم ۱۶ هزار تومان در میدان میوه و تره‌بار اهواز رسید.

وی افزود: در برهه‌ای از زمان قرار داریم که میوه‌های تابستانی تقریبا به اتمام رسیده‌اند اما فعلا آنطور که باید میوه‌های پاییزه و زمستانی به بازار نرسیده است. بازار صیفی‌جات هم راکد شده است و قیمت هویج نیز تا روزهای آینده کاهش خواهد یافت.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز در خصوص میوه‌های تابستانه گفت: میوه‌های تابستانه به صورت سردخانه‌ای شده‌اند و دیگر از کیفیت اصلی و ممتاز ماه‌های گذشته برخوردار نیستند.

جمالی‌پور بیان کرد: فصل خرید و فروش میوه به اتمام رسیده است و باید منتظر ورود میوه‌های پاییزه به بازار باشیم؛ نارنگی به بازار رسیده است اما غالبا این میوه‌ها رنگ شده و برای سلامتی مضر هستند و باید منتظر مرغوب شدن آن‌ها بود.

وی با اشاره به قیمت میوه در میدان میوه و تره‌بار اهواز، افزود: در حال حاضر هر کیلوگرم آلوزرد ۴۰ هزار تومان، هر کیلوگرم انجیر ۱۸ هزار تومان، هر کیلوگرم شلیل ۲۴ هزار تومان، هر کیلوگرم گلابی ۴۵ هزار تومان، هر کیلوگرم شلیل انجیری ۲۲ هزار تومان، هر کیلوگرم طالبی ۹ هزار تومان، هر کیلوگرم خیار گلخانه‌ای ۸ هزار و ۵۰۰ تومان، هر کیلوگرم انگور عسکری ۱۹ هزار تومان، هر کیلوگرم هلو ۲۰ هزار تومان و هر کیلوگرم انگور یاقوتی ۲۰ هزار تومان در میدان میوه و تره‌بار اهواز قیمت دارد. 

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز گفت: قیمت‌های اعلام شده صرفا برای اقلام ممتاز است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار