افزایش ۴۲ درصدی تسهیلات واحدهای صنعتی در استان خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 17 شهریور 1400 | 10:34 ق.ظ
افزایش ۴۲ درصدی تسهیلات واحدهای صنعتی در استان خوزستان تسهیلات طرح تامین مالی واحدهای صنعتی دارای اولویت در سال ۱۴۰۰ در استان خوزستان به ۱۲۰۰۰ میلیارد ریال افزایش یافت. امیر حسین نظری بیان کرد : در ابتدا مبلغ اعطایی ۷۰۰۰ میلیارد ریال سهم تسهیلات برای بخش صنعت و معدن استان در نظر گرفته شده بود که با پیگیری انجام شده و همکاری ایمیدرو این […]

تسهیلات طرح تامین مالی واحدهای صنعتی دارای اولویت در سال ۱۴۰۰ در استان خوزستان به ۱۲۰۰۰ میلیارد ریال افزایش یافت.

امیر حسین نظری بیان کرد : در ابتدا مبلغ اعطایی ۷۰۰۰ میلیارد ریال سهم تسهیلات برای بخش صنعت و معدن استان در نظر گرفته شده بود که با پیگیری انجام شده و همکاری ایمیدرو این مبلغ به ۱۲۰۰۰ میلیارد ریال افزایش یافت.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان خوزستان افزود: تسهیلات با هدف فعال کردن ظرفیت های خالی واحدهای صنعتی در محصولات منتخب است و به ساخت تولید و بی نیاز کردن از واردات و توسعه صادرات غیرنفتی اختصاص دارد.

وی گفت: در طرح تام و بنگاههای صنعتی دارای جواز تاسیس ، پروانه بهره برداری صنعتی یا صنفی تولیدی می توانند روی سامانه بهین یاب برای بانک تجارت و صنعت و معدن درخواست تسهیلات بدهند.

نظری افزود: این تسهیلات همچنین به حمایت از طرحهای فن آورانه ، تامین مالی اصناف تولیدی ، فعال سازی معادن کوچک مقیاس ، توسعه مناطق محروم و فعال سازی واحدهای راکد اختصاص دارد.

رئیس سازمان صمت استان خوزستان خاطر نشان کرد : طرح تام با توجه به تفاهم نامه سه جانبه همکاری بین معاونت طرح و برنامه وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، بانک های صنعت و معدن و سازمان توسعه و نوسازی و صنایع معدنی (ایمیدرو) اجرایی شده است و واحدهای صنعتی و معدنی استان می توانند به منظور استفاده از این طرح به سامانه http://behinyab.ir مراجعه کنند.

لازم به ذکر است هم اکنون ۱۸۹۷ واحد صنعتی در استان خوزستان فعال است.

منبع: روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار