افزون بر سه میلیارد ریال طلای قاچاق در اهواز کشف شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 17 شهریور 1400 | 11:54 ق.ظ
افزون بر سه میلیارد ریال طلای قاچاق در اهواز کشف شد مسئول واحد قاچاق سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: گشت بازرسی از واحدهای صنفی و تولیدی عرضه کننده طلا موفق به کشف و ضبط بیش از سه میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال طلای قاچاق در اهواز شد. حمید قاسم پور افزود: مقدار طلای قاچاق کشف شده ۲۲۶ گرم می باشد که از واحدهای صنفی […]

مسئول واحد قاچاق سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: گشت بازرسی از واحدهای صنفی و تولیدی عرضه کننده طلا موفق به کشف و ضبط بیش از سه میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال طلای قاچاق در اهواز شد.

حمید قاسم پور افزود: مقدار طلای قاچاق کشف شده ۲۲۶ گرم می باشد که از واحدهای صنفی متخلف در سطح شهرستان اهواز کشف شد.

وی گفت: بازرسان این سازمان به همراه کارشناسان اداره کل استاندار خوزستان در راستای حمایت از تولید کنندگان مصنوعات طلای داخلی و جلوگیری از عرضه طلای قاچاق و غیر استاندارد همچنین برخورد قاطع با واحدهای صنفی و تولیدی متخلف این بازرسی را انجام دادند.

قاسم پور ادامه داد: این میزان طلای قاچاق کشف شده توقیف و پرونده متخلفان برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان ارجاع شد.

اداره کل استاندارد خوزستان از مردم خواست از خرید مصنوعات طلای فاقد کُد شناسایی خودداری کنند زیرا علاوه بر تحمیل خسارت، امکان پیگیری آن نیست.

همه واحدهای تولیدی طلای دارنده پروانه استاندارد، ملزم به حک کردن کد شناسایی بر روی مصنوعات طلا هستند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار