تبدیل یک متروکه به بیمارستان مجهز برای بیماران کرونایی

تاریخ انتشار: چهارشنبه 17 شهریور 1400 | 10:05 ق.ظ
تبدیل یک متروکه به بیمارستان مجهز برای بیماران کرونایی سرهنگ زبیدی مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: با شدت گرفتن وضعیت کرونا و پر شدن ظرفیت بیمارستان‌ها با بررسی‌های صورت گرفته و جلسات تصمیم برآن شد با توان نیرو‌های جهادی بسیج سازندگی کار تعمیرات بیمارستان شفا اهواز که مدتی است متروکه و بلا استفاده مانده انجام گیرد. او د بیان داشت: لبیک […]

سرهنگ زبیدی مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: با شدت گرفتن وضعیت کرونا و پر شدن ظرفیت بیمارستان‌ها با بررسی‌های صورت گرفته و جلسات تصمیم برآن شد با توان نیرو‌های جهادی بسیج سازندگی کار تعمیرات بیمارستان شفا اهواز که مدتی است متروکه و بلا استفاده مانده انجام گیرد.

او د بیان داشت: لبیک به فرمان مقام معظم رهبری برای ورود نیرو‌های جهادی و بسیجی به عرصه کمک به کادر درمان در طرح شهید سلیمانی این نیرو‌های جوان را فعال‌تر از قبل کرد تا با تعمیرات و تجهیز بیمارستان شفا در اهواز این بیمارستان را به مرکزی برای پذیرش بیماران کرونایی تبدیل کنند.

سرهنگ زبیدی افزود: نیرو‌های جهادی از ۷ صبح تا ۸ شب در این بیمارستان فعالیت دارند گفت: قریب به ۲۰ گروه جهادی از نواحی غرب و شرق بسیج سازندگی سپاه در اهواز ۵ روز است که کار خود را آغاز کرده اند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان تصریح کرد: روزانه در حدود ۸۰ تا ۱۰۰ نیروی جهادی مشغول به فعالیت هستند و نیرو‌های بسیجی و جهادی بسیج سازندگی در نواحی غرب و شرق اهواز کار رنگ آمیزی، تعمیرات، گچ کاری و… بیمارستان را انجام می‌دهند و پس از آن تجهیز وسایل و لوازم مورد نیاز برای بیمارستان انجام خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: تلاش ما این است تا روز‌های آینده کار تعمیرات به پایان رسیده و بیمارستان شفا اهواز از حالت متروکه خارج شده و تبدیل به یک بیمارستان با تجهیزات کامل برای کمک به هم شهری‌های عزیزمان به ویژه بیماران کرونایی باشد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار