تعیین ۱۵ مرکز خرید توافقی و حمایتی خرمای نخلداران خوزستانی

تاریخ انتشار: چهارشنبه 17 شهریور 1400 | 14:08 ب.ظ
تعیین ۱۵ مرکز خرید توافقی و حمایتی خرمای نخلداران خوزستانی مدیر امور باغبانی سازمان جهادکشاورزی خوزستان از تعیین ۱۵ مرکز خرید توافقی و حمایتی خرمای نخلداران خوزستانی در شهرستان‌های استان خبر داد. محمد حسنی‌نسب اظهار کرد: ۱۵ مرکز خرید توافقی و حمایتی برای خرید خرمای نخلداران خوزستانی در استان تعیین شده است. وی افزود: ۵ مرکز در آبادان، ۵ مرکز در شادگان، ۲ مرکز در […]

مدیر امور باغبانی سازمان جهادکشاورزی خوزستان از تعیین ۱۵ مرکز خرید توافقی و حمایتی خرمای نخلداران خوزستانی در شهرستان‌های استان خبر داد.

محمد حسنی‌نسب اظهار کرد: ۱۵ مرکز خرید توافقی و حمایتی برای خرید خرمای نخلداران خوزستانی در استان تعیین شده است.

وی افزود: ۵ مرکز در آبادان، ۵ مرکز در شادگان، ۲ مرکز در شهرستان کارون، یک مرکز در خرمشهر، یک مرکز مشترک در اهواز، حمیدیه و باوی و یک مرکز مشترک در ماهشهر و هندیجان واقع در ماهشهر برای خرید خرما مشخص شده است.

مدیر امور باغبانی سازمان جهادکشاورزی خوزستان با بیان اینکه در صورت نیاز مراکز خرید خرما افزایش می‌یابد، گفت: با توجه به هماهنگی‌های انجام‌شده، مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها به عنوان مسئول مستقیم خرید و نظارت بر خرید خرما، موظف هستند هرگونه تجهیزات و اقدامات لازم برای خرید حمایتی خرما را به کار گیرند.

حسنی‌نسب عنوان کرد: مبنای دریافت خرما از کشاورز، پیش‌بینی تولید خرمایی است که توسط کشاورز در سامانه پهنه‌بندی ثبت شده است و بر این اساس از کشاورزان خرمای برداشت شده خریداری می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین هماهنگی‌هایی برای استفاده از سردخانه شرکت پشتیبانی امور دام برای نگهداری خرمای خریداری‌شده انجام شده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار