نهادینه سازی و ترویج فرهنگ ناب و ارزشمند دوران دفاع مقدس

تاریخ انتشار: چهارشنبه 17 شهریور 1400 | 10:11 ق.ظ
نهادینه سازی و ترویج فرهنگ ناب و ارزشمند دوران دفاع مقدس  حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی، رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: در موضوع ترویج فرهنگ دفاع مقدس، توجه به الگوسازی مناسب از شهدا و ایثارگران متناسب با نیاز‌های کنونی جامعه و مخاطب پسندی آثار، اهمیت بسیار زیادی دارد. او بیان داشت: طراحی و ارائه ابتکارات نو و مطلوب برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس بسیار مؤثر است […]

 حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی، رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: در موضوع ترویج فرهنگ دفاع مقدس، توجه به الگوسازی مناسب از شهدا و ایثارگران متناسب با نیاز‌های کنونی جامعه و مخاطب پسندی آثار، اهمیت بسیار زیادی دارد.

او بیان داشت: طراحی و ارائه ابتکارات نو و مطلوب برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس بسیار مؤثر است و  استفاده از فناوری‌های روز و فضای مجازی و همچنین طراحی و تولید آثار فاخر نظیر فیلم، کتاب، موشن گرافیک و … در عرصه حفظ، ترویج، توسعه و گسترش فرهنگ غنی و ارزشمند دفاع مقدس با برنامه ریزی دقیق و عملیاتی کردن آن می‌تواند اثر بخشی فراوانی داشته باشد.

حجت الاسلام مرادی با بیان اینکه دفاع مقدس یک فرهنگ غنی است و نباید اجازه داد این فرهنگ مغفول واقع شود، افزود: برای گرامیداشت یاد شهیدان و ایثارگران و ازخودگذشتگی‌های ۸ سال دفاع مقدس، این کارگروه باید به شناسایی شهداء، جانبازان، ایثارگران، بزرگان حقوقی و بسیجیان دستگاه قضایی اقدام کند و در هفته دفاع مقدس و برنامه‌های ملی و مذهبی از آنان تجلیل به عمل آورد.

حجت الاسلام و المسلمین مرادی ادامه داد: بسیج حقوقدانان ظرفیت بسیار ارزشمندی است که می‌توان در هفته دفاع مقدس و دیگر روز‌ها به طور مستمر در جهت مشاوره حقوقی به مددجویان زندان‌های استان استفاده کرد و این یکی از راهکار‌های مناسب برای کاهش جمعیت کیفری خواهد بود.

رئیس کل دادگستری خوزستان بر تعامل و همکاری معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی و پایگاه بسیج دادگستری استان و سازمان‌های تابعه با سازمان بسیج حقوقدانان در جهت هرچه باشکوه برگزار کردن برنامه‌ها هفته دفاع مقدس تاکید کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس به خصوص برگزاری یادواره شهدای بسیج حقوقدانان و دستگاه قضایی استان و سازمان‌های تابعه باید با تلاش مضاعف باشکوه‌تر برگزار شوند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار