رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان

۱۵۰ واحد صنعتی راکد در خوزستان امسال به چرخه تولید بازمی گردد

تاریخ انتشار: جمعه 19 شهریور 1400 | 16:59 ب.ظ
۱۵۰ واحد صنعتی راکد در خوزستان امسال به چرخه تولید بازمی گردد سازمان صمت خوزستان در مصاحبه ای که صداوسیمای مرکز خوزستان در خصوص بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی غیر فعال و نیمه فعال استان از رییس سازمان صمت خوزستان داشتند بیان کرد : ۱۵۰واحد راکد در استان که امکان فعالسازی و احیای مجدد بیشتری داشتند امسال به چرخه تولید بازخواهند گشت. رییس سازمان […]

سازمان صمت خوزستان در مصاحبه ای که صداوسیمای مرکز خوزستان در خصوص بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی غیر فعال و نیمه فعال استان از رییس سازمان صمت خوزستان داشتند بیان کرد : ۱۵۰واحد راکد در استان که امکان فعالسازی و احیای مجدد بیشتری داشتند امسال به چرخه تولید بازخواهند گشت.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان گفت : با توجه به هدفگذاری ازسوی سازمان صمت مبنی بر راه اندازی واحدهای راکد و غیر فعال در سال جاری در مجموع ۳۸۴ واحد راکد در استان شناسایی شد و با پایش و کارشناسی که انجام گرفت امکان برگشت به تولید ۱۵۰ واحد تولیدی وجود دارد.

وی گفت: از این تعداد در حال حاضر عملیات و اقدامات اجرایی برگشت به تولید ۷۸ واحد تولیدی در دست اقدام این سازمان است .

نظری اظهار داشت: از این تعداد واحد تولیدی ۵۵ درصد مشکل سرمایه در گردش، ۲۲ درصد مشکلات بانکی، پنج درصد مشکلات ناشی از رکود و ۱۸ درصد با مشکلاتی همچون بیمه و مالیات درگیر هستند.

رییس سازمان صمت استان ادامه داد: کارگروهی در استان بنام تسهیل و رفع موانع تولید  به دبیری سازمان صمت خوزستان و متشکل از سازمانها و ارگانهای مرتبط  تشکیل شده است تا به سرعت مشکلات این واحد ها مورد بررسی قرار گیرد.

وی گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۲۵ واحد تولیدی راکد در استان به چرخه تولید بازگشته است.

روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار